Programul internațional de licență (IUP) în comunicare
Universitas Gadjah Mada
Informatie cheie
Locația campusului
Yogyakarta, Indonezia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
8 semesters
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
IDR 200.000.000 / per semester *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Studenți indonezieni: 25.000.000 Rp / semestru; Studenți non-indonezieni: 35.000.000 Rp / semestru
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Programul de licență internațională din cadrul Departamentului de Științe ale Comunicării are viziunea de a crea absolvenți fiabili, calificați și culturați în studiile de comunicare, care pot prioritiza nevoile societății de a face față provocării globale de a oferi beneficii publicului prin intermediul "Crafting Well-Informed Societate'. Elevii sunt așteptați să absolve cu expertiza care echilibrează între abilități practice, de cercetare și de gândire critică.
Toți elevii sunt supuși unor clase care le vor expune teoriilor de comunicare fundamentale înainte de a se angaja în două domenii de interes oferite de program.
- Studii Media
Studiile media sunt concepute pentru a explora problemele și teoriile din domeniile studiilor media și comunicării internaționale. Elevii care aleg acest obiect de studiu vor fi expuși atât practicilor mass-media, cum ar fi cinematografia și jurnalismul, cât și teoriile mass-media. În plus, în acest studiu se concentrează, de asemenea, elevii vor învăța și vor observa mass-media digitale atât ca fenomen de comunicare, cât și ca instrument. - Comunicarea strategică
Prin comunicarea strategică, elevii își vor concentra studiul în știința utilizării comunicării de marketing și a teoriilor, principiilor și instrumentelor de relații publice. Domeniul de studiu cuprinde toate elementele industriei de comunicare în marketing și rolurile PR în diferite situații.
Acest program oferă, de asemenea, o gamă largă de abordări și inovații în materie de învățare, inclusiv furnizarea completă în limba engleză, învățarea centrată pe student și bazată pe cercetare, învățarea experiențială, activitățile de expunere internațională și consilierea pentru dezvoltarea carierei.
Tot conținutul cursului va fi livrat în patru ani cuprinde 144 de puncte de credit în 8 semestre. În ultimii ani, este obligatorie depunerea tezei de doctorat pentru absolvirea acestui program.
De ce studiați comunicările cu noi?
Indonezian Media Landscape
- Media digitală și tendința social media
Indonezia are cei mai mari utilizatori sociali media activi din Asia de Sud-Est, cu 130 de milioane pe Facebook și 50 de milioane pe Instagram (Wearesocial, 2018). - Comunicarea politică și fenomenul mass-mediei
Indonezia este cea mai democratică țară din regiunea Asia de Sud-Est, ceea ce duce la o mai mare libertate a presei și la o mai mare dinamică a mediului politic. - Creșterea industriilor creative din Indonezia
4 din cele 7 companii Unicorn activează în Indonezia, care a oferit studii bogate despre mediile digitale contemporane.
Comunicare și cultură
Cultură variată (300 grupuri etnice, exact 1.340 de triburi și peste o mie de limbi locale)
Studiu atmosferă de comunicare în Yogyakarta
- Există numeroase comunități cu preocupări diferite de la o gamă largă de teme de interes, cum ar fi comunitatea cinematografică, comunitatea muzicală, comunitatea de artă și de performanță, comunitatea digitală de pornire.
- În Yogyakarta se stabilesc numere de start-up în industria media creative, cum ar fi Hipwee, Tirto, Mojok, Gameloft Indonesia și Brillio.
- Yogyakarta este cunoscut ca centre de educație oraș, în timp ce mulți studenți din jurul Indonezia au venit și de studiu în Yogyakarta. Acest lucru face ca Yogyakarta ca vas de topire al Indoneziei, unde oferă studenților o atmosferă de studiu mai bună.
Rezultatele învățării
Obiectivul este de a oferi absolventilor cu reputatie critica, creativa, etica si internationala care sa le permita sa fie practicieni de comunicare la nivel global in era societatii informationale. Obiectivele detaliate sunt explicate după cum urmează:
- Să creeze absolvenți UNIVERSITAS GADJAH MADA capabili să dezvolte și să pună în aplicare valori umane relevante pentru viziunea, misiunea și obiectivele UNIVERSITAS GADJAH MADA ale UNIVERSITAS GADJAH MADA ca parte a comunității globale.
- Să producă absolvenți care sunt sensibili și critici față de fenomenul de comunicare care să poată produce o activitate științifică și creativă în domeniul comunicațiilor în care să poată conduce progresul națiunii către o societate bine informată.
- Pentru a produce absolvenți responsabili și adaptați la dinamica comunicării și la dezvoltarea tehnologiei globale de comunicare.
- Pentru a crea absolvenți care nu fac parte numai din comunitatea globală, ci și agenți de schimbare pentru binele comunității globale.
Curriculum
Curriculum-ul Programului Internațional de Studii Universitare (IUP) în științele comunicării UNIVERSITAS GADJAH MADA este conceput, aranjat și direcționat pentru a pregăti studenții să devină cercetători tineri de comunicare și studenți calificați pentru a anticipa nevoile industriei de comunicare profesionale. Acest program oferă, de asemenea, o gamă largă de abordări și inovații în materie de învățare, inclusiv furnizarea completă în limba engleză, învățarea centrată pe student și bazată pe cercetare, învățarea experiențială, activitățile de expunere internațională și consilierea pentru dezvoltarea carierei. Tot conținutul cursului va fi livrat în patru ani cuprinde 144 de puncte de credit în 8 semestre. În ultimii ani, este obligatorie depunerea tezei de doctorat pentru absolvirea acestui program.
Cerințe de admitere
- Senior High School sau echivalent
(absolvenți din 2009, 2010, 2011 pentru indonezieni sau maxim 25 de ani pentru solicitanții de peste mări); - Competența în limba engleză, așa cum este indicat de scorul TOEFL / IELTS, pentru solicitanții dintr-o țară care nu vorbeste limba engleză.
Proceduri de admitere
- Înscrieți-vă pentru un cont de aplicație.
- Completați formularul de cerere online și încărcați documentele necesare.
- Plătiți o taxă de depunere nerambursabilă: Rp. 1.500.000 prin sistemul de plăți multiplă al Bank Mandiri, BNI. BRI, BSM sau BTN.
- Imprimați formularul de înscriere și aduceți-l în timpul testului.
- Cardul de admitere poate fi tipărit cu trei (3) zile înainte de data testului de admitere.
Admitere
Curriculum
Toți studenții sunt supuși la cursuri care îi vor expune la teoriile fundamentale ale comunicării înainte de a întreprinde două domenii de interes oferite de program.
- Studii Media
Media Studies este conceput pentru a explora probleme și teorii din domeniul studiilor internaționale de media și comunicare. Studenții care aleg acest obiectiv de studiu vor fi expuși atât practicilor media, cum ar fi cinematografia și jurnalismul, cât și teoriilor media. În plus, în acest studiu, studenții vor învăța și vor observa mediile digitale atât ca fenomen de comunicare, cât și ca instrument. - Comunicare strategică
Prin comunicare strategică, studenții își vor concentra studiul în știința utilizării comunicării de marketing și a teoriilor, principiilor și instrumentelor relațiilor publice. Domeniul de studiu cuprinde toate elementele industriei de comunicare de marketing și rolurile PR în diverse situații.
Acest program oferă, de asemenea, o mare varietate de abordări și inovații de învățare, inclusiv livrare completă în limba engleză, învățare centrată pe student și bazată pe cercetare, învățare experiențială, activități de expunere internațională și consiliere pentru dezvoltarea carierei.
Tot conținutul cursului va fi livrat în patru ani, constând din 144 de puncte de credit în 8 semestre. În ultimii ani, redactarea tezei este obligatorie să fie depusă pentru a fi absolventă a acestui program.
Curriculum-ul Programului Internațional de Licență (IUP) în Știința Comunicării Universitas Gadjah Mada este conceput, aranjat și direcționat pentru a pregăti studenții să devină tineri cercetători în domeniul comunicațiilor și studenți calificați pentru a anticipa nevoile industriei profesionale în comunicare. Acest program oferă, de asemenea, o mare varietate de abordări și inovații de învățare, inclusiv livrare completă în limba engleză, învățare centrată pe studenți și bazată pe cercetare, învățare experiențială, activități de expunere internațională și consiliere pentru dezvoltarea carierei. Tot conținutul cursului va fi livrat în patru ani, constând din 144 de puncte de credit în 8 semestre. În ultimii ani, redactarea tezei este obligatorie să fie depusă pentru a fi absolventă a acestui program.
Galerie
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Licențiat în Sociologie și Antropologie: specializarea Societate, Cultură și Comunicare
- Kaunas, Lituania
Licență de comunicare
- Lille, Franţa
Licențiat în Studii de Comunicare
- Fayette, Statele Unite ale Americii
- Hong Kong, Hong Kong