Licențiat în Științe Economice și Management pentru Cultura Artelor și Comunicare
University Bocconi
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Milan, Italia
Limbi Străine
Engleză, Italiană
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 12.689 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* *supus ajustării
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Programul vă oferă o pregătire puternică în domeniul economiei și afacerilor, împreună cu un accent distinct pe științe umaniste , îmbunătățindu-vă abilitățile de evaluare critică. Varietatea subiectelor acoperite este ceea ce îl diferențiază de celelalte programe de licență Bocconi.
Absolvenții acestui program lucrează la o gamă largă de companii și instituții din diferite industrii, dar abordarea și metodele de predare ale programului îl fac deosebit de potrivit pentru studenții interesați de industriile artistice (muzee, teatre și case de licitații), sectoare culturale (editură, muzică). , și televiziune) și domenii creative (modă, design, comunicare și dezvoltare urbană).
Oferă o abordare comparativă. Profesioniștii în management și antreprenori sunt pregătiți pentru medii internaționale care necesită capacitatea de a se adapta și de a interacționa cu diferite culturi și limbi.
Pe parcursul programului, te vei concentra în special pe managementul proiectelor prin proiecte de grup și workshop-uri inspirate de companii și instituții, și gestionate de membrii facultății. Învățarea activă este o trăsătură esențială a curriculumului, iar interacțiunea dintre elevi din medii diferite încurajează schimbul de opinii și dezvoltarea abilităților de ascultare.
Veți trăi într-un oraș plin de viață și captivant: Milano este un cadru ideal, datorită numărului mare de oportunități de a contacta și întâlni companii din toate industriile și instituțiile culturale de toate tipurile.
Structura programului
Primul an
Principalele subiecte
- Managementul Societăților și Instituțiilor Culturale
- Filosofia Artei
- Abordări critice ale artelor
- Economie
- Matematică
- Istorie economică
- Lege
- Prima limbă străină
- Informatică
În primul an, vi se va oferi o bază solidă în economie, management, metode cantitative și drept, concentrându-vă pe industriile și sectoarele creative, care vor fi consolidate în al doilea an.
Programul include, de asemenea, cursuri specifice în științe umaniste. În special, Metoda și Cercetarea în Arte este organizată în 3 cursuri (împrăștiate în primul și al doilea an) și permite studenților să învețe limbajul artistic și cultural tipic tradiției occidentale. Primul curs introductiv, în primul an, este obligatoriu.
Al doilea an
Principalele subiecte
- Contabilitate
- Statistici
- Organizare
- Antropologie culturală
- Abordări critice ale artelor
- A doua limbă străină
- Seminar de abilități soft
În al doilea an, vei continua să studiezi principalele subiecte legate de economie și management în industriile culturale. Contabilitatea vă va învăța logica și tehnicile de bază ale contabilității corporative și cum să citiți documentele aferente. Organizarea vă va ajuta să înțelegeți cum este organizată o companie/instituție, precum și comportamentele individuale și dinamica de grup în cadrul acesteia.
Apoi veți urma un alt curs de științe umaniste, antropologie culturală și veți completa Metoda și cercetarea în arte cu două cursuri monografice care vă oferă fundalul adecvat necesar pentru a citi, înțelege și aprecia în mod critic anumite domenii specifice, ceea ce poate duce la alegerea carierei. Ele pot fi alese liber dintre:
- Arte vizuale și culturi
- Informare, narațiune, media
- Muzică și artele spectacolului
În cele din urmă, veți participa la un seminar menit să vă îmbunătățiți abilitățile de conducere și manageriale.
Al treilea an
Principalele subiecte
- Marketing
- Finanţa
- Strategia competitivă în industriile creative
- Dreptul afacerilor
- Atelier
- Program de schimb
- Stagiu
- Raport final
În ultimul an, îți vei finaliza pregătirea managerială în industriile creative, studiind subiecte precum Marketing, Strategie, Finanțe (atât finanțele corporative, cât și piețele și instituțiile financiare) și Dreptul Afacerilor. Mai mult, va trebui să alegeți un atelier (sau să îl înlocuiți cu un stagiu):
- Comunicare și Decizii de Consum Cultural
- Cercetare de piață pentru setări culturale
- Politici pentru artă și cultură
- Turism, identitate locală și management al destinației
- Transformarea sectorului cultural și a pieței de artă: probleme și cazuri critice
- Modele de afaceri specifice țării în modă și lux
- Industria globală a imaginarilor
- Durabilitatea producției locale într-o lume globală
- Disrupție digitală și antreprenoriat
De asemenea, puteți participa la un program de studii în străinătate la una dintre universitățile partenere din străinătate.
Cerințele programului pot fi modificate.
Oportunități internaționale
Studiul în străinătate poate fi o oportunitate excelentă de creștere atât academică, cât și personală, permițându-ți să te provoci într-un mediu multicultural. Programul de schimb vă oferă șansa de a petrece un semestru în străinătate la o universitate parteneră, începând cu programul de licență.
Programe de schimb
Programe de un semestru cu universități partenere prestigioase, inclusiv:
- Universitatea Erasmus (Olanda)
- Universitatea din New York, Stern School of Business (SUA)
- Universitatea de San Andres (Argentina)
- Universitatea de Management din Singapore (Singapore)
- Universitatea de Tehnologie, Sydney (Australia)
Oportunități de carieră
Majoritatea absolvenților în Economie și Management pentru Arte, Cultură și Comunicare își continuă studiile la nivel de absolvent; absolvenții pot avea și acces direct la piața muncii.
Absolvenții pot lucra în managementul instituțiilor și companiilor creative și culturale, activând în marketing și comunicare; vânzări și distribuție; administrare, planificare și control, management financiar; și planificarea, organizarea și gestionarea evenimentelor.
Abilitățile includ interpretarea limbajelor artistice și analiza dinamicii culturale în lumea de astăzi și impactul acestora asupra relațiilor sociale; analiza piețelor, vânzărilor, canalului și managementului consumatorilor, cu referire în special la instituții și companii de comunicare, creative și culturale; și pregătirea și analizarea situațiilor financiare, planificarea și controlul managementului și aspectele juridice conexe, în special drepturile de autor și mărcile comerciale.
Oportunitățile de carieră pentru absolvenți pot fi la întreprinderile mici, mijlocii și mari; companii publice, private și non-profit; companii care furnizează bunuri sau servicii legate de domenii de probleme sociale și artă, cultură, comunicare, show business, sport, turism, modă și design și mass-media și media digitală sau care inițiază o inițiativă antreprenorială; startup-uri.
Admitere
În fiecare an, Universitatea Bocconi selectează cei mai buni candidați și stabilește un număr de studenți care pot fi admiși în programele sale pentru a garanta cele mai bune condiții de primire și succes în parcursul academic și pentru a facilita intrarea Absolvenților noștri în lumea profesională.
De obicei, un total de 2700 de locuri sunt disponibile pentru studenții din primul an ai programelor de licență și master integrat în drept. Clasele sunt formate din aproximativ 100 de studenți pentru programele de licență predate în limba engleză și aproximativ 120 de studenți pentru programele de licență predate în italiană. Cursurile integrate de Master of Arts în Drept (predate numai în italiană) sunt formate din aproximativ 140 de studenți.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Licență în Managementul Afacerilor cu Economie
- Manchester, Regatul Unit
Diplomă dublă licențiată în econometrie și economie
- Rotterdam, Ţările de Jos
BSc Management Economics
- Colchester, Regatul Unit