
BA in
Licențiat în Comunicare și Studii Informaționale University of Groningen

Introducere
Comunicarea se află în centrul acțiunii sociale umane. De la viața de familie de zi cu zi până la comunicarea în organizații, viața noastră este modelată și organizată prin comunicare.
Comunicarea joacă un rol crucial în societate. Cum pot fi convinși oamenii să ducă o viață sănătoasă? Cum pot profesorii să afle ce înțeleg elevii? Cum pot medicii să comunice cu succes cu pacienții cu alfabetizare scăzută? Toate acestea sunt întrebări despre designul comunicațiilor.
În programul de licență Studii de comunicare și informare (CIS) veți învăța:
- pentru a afla unde comunicarea reușește sau eșuează
- să proiecteze și să implementeze intervenții pentru îmbunătățirea comunicării
- pentru a măsura succesul acestor intervenții.
CIS se concentrează pe comunicare dintr-o perspectivă lingvistică în sensul cel mai larg: CIS este despre text, vorbire, gesturi, imagini și media digitală.
Comunicarea nu este doar despre produse, ci și despre procese care implică oameni, atitudini și opinii. Prin urmare, veți primi pregătire multidisciplinară cu elemente din lingvistică, psihologie, sociologie și marketing.
CIS este un program internațional de studii predat în limba engleză. Veți face parte dintr-un grup internațional de studenți. Veți colabora cu studenți din străinătate. Și veți avea lectori invitați de la universități din afara Țărilor de Jos. Programul oferă, de asemenea, posibilitatea de a urma o pistă olandeză.
De ce să studiezi acest program în Groningen?
CIS din Groningen este singurul program CIS 100% internațional din Țările de Jos. Este predat în limba engleză și are o perspectivă interculturală asupra comunicării. Are un accent puternic pe designul comunicațiilor. Absolvenții noștri sunt experți în proiectarea și consilierea privind comunicarea corporativă de succes, interacțiunile la locul de muncă și formarea în comunicare. Nu ne concentrăm doar pe textul scris, ci includem și interacțiunea de la om la om, interacțiunea om-calculator și utilizarea eficientă a elementelor vizuale.
Galerie
Admitere
Curriculum
Anul 1
Elevii se familiarizează cu subiectele CIS (comunicare multimodală, comunicare persuasivă, comunicare digitală, comunicare interculturală), metodele analitice utilizate în cadrul CIS și metodologia de cercetare CIS (calitativă și cantitativă). Pe tot parcursul anului, studenții beneficiază de formare pentru cunoașterea limbii engleze (vorbit și scris)
- Abilități academice 1 (5 EC)
- Comunicare digitală (5 EC)
- Comunicare persuasivă (5 EC)
- Abilități academice 2 (5 EC)
- Comunicare interculturală (5 CE)
- Optimizarea limbii (5 EC)
- Comunicare corporativă și de marketing 1 (5 EC)
- Metodologie pentru CIS: Metode calitative (5 EC)
- Analiza textului I (5 EC)
- Analiza conversației I (5 EC)
- Metodologie pentru CIS: Metode cantitative (5 EC)
- Comunicare multimodală (5 EC)
Anul 2
Programul se concentrează pe procesul de proiectare a comunicării: evaluarea, intervenția și măsurarea rezultatelor în diverse domenii (de exemplu, imagini în comunicare profesională, proiectare și evaluare, comunicare de marketing corporativă).
- Proiectare și evaluare (5 EC)
- Pragmatică (5 CE)
- Statistici (5 CE)
- Analiza conversației II (5 EC)
- Comunicare corporativă și de marketing 2 (5 EC)
- Design chestionar și interviu (5 EC)
- ASP pentru pistă olandeză (5 EC)
- Comunicare corporativă și de marketing 3 (5 EC, opțional)
- Comunicare privind sănătatea (5 CE, opțional)
- Dezvoltarea limbajului și a alfabetizării (5 EC, opțional)
- Imagini în comunicare profesională (5 EC)
- Webdesign (5 EC, opțional)
- Filosofia comunicării (5 EC, opțional)
- Social Media (5 EC)
- Statistica II (5 CE, opțional)
- Analiza textului II (5 EC)
- Utilizabilitate (5 EC, opțional)
Anul 3
Elevii fac cercetări (semi) independente și urmăresc un minor. De asemenea, studenții pot alege să facă un plasament.
- Minor (30 EC)
- Comunicare corporativă și de marketing 3 (5 EC, opțional)
- Comunicare privind sănătatea (5 CE, opțional)
- Dezvoltarea limbajului și a alfabetizării (5 EC, opțional)
- Webdesign (5 EC, opțional)
- Teză și seminar de licență CIS (10 CE)
- Studiu de caz CIW (10 EC)
- Filosofia comunicării (5 EC, opțional)
- Statistica II (5 CE, opțional)
- Utilizabilitate (5 EC, opțional)
Opțiuni de program
- pistă olandeză (specializare)
- minor (minor)
- University of Groningen Honors College (program de onoruri)
A studia in strainatate
- Se recomanda studii in strainatate
- Pentru o medie de 16 săptămâni
- Maxim 30 EC
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Perspective de locuri de muncă
Ca absolvent al studiilor de comunicare și informare, ești bine pregătit pentru o carieră în multe locuri diferite. Datorită pregătirii dumneavoastră multidisciplinare de cercetare în designul comunicării, veți fi perfect capabil să contribuiți la fiecare organizație sau companie care urmărește o comunicare de succes. Puteți lucra în departamentul de comunicare al organizațiilor (guvernamentale), comunităților de afaceri, organizațiilor culturale sau organizațiilor non-profit.
Exemple de locuri de muncă
- Ofițer de comunicare
- Consultant Comunicatii
- Editor
- Manager de comunicații
- Ofițer de presă
- Consilier media
- Coordonator web
- Jurnalist
- Manager de marketing