BA (Hons) Publicitate creativă
University of Lincoln
Informatie cheie
Locația campusului
Lincoln, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 - 4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* pe nivel, pentru studenții internaționali | studenți acasă/UE: 9.250 GBP per nivel
Descoperă Lincoln oriunde te-ai afla în lume
Seminariile noastre web, cursurile de master, sesiunile de întrebări și răspunsuri și discuțiile cu panelul studenților sunt o modalitate excelentă de a descoperi cum este să trăiești și să studiezi la University of Lincoln .
Introducere
Pe piețele globale din ce în ce mai competitive, mărcile cu publicitate creativă, captivantă și inovatoare se deosebesc de mulțime.
Gradul de BA (Hons) Creative Advertising de la Lincoln încurajează studenții să devină gânditori creativi adaptativi, care pot lucra în echipe mici pentru a-și dezvolta gândurile în concepte care pot fi transformate în campanii creative.
Cursul explorează relația dintre gândirea conceptuală, redactarea și designul. Oferă studenților instrumentele pentru a dezvolta o înțelegere a naturii integrate a publicității eficiente.
Studenții au ocazia să lucreze la slipuri creative pentru clienți printr-o gamă largă de mass-media, de la televiziune și tipărit la publicitate digitală și ambientală, dobândind abilitățile practice și cunoștințele necesare pentru a face față provocărilor din lumea reală.
Academicii noștri sunt practicanți cu experiență care mențin legături cu industria, ajutând la crearea de oportunități pentru experiența de lucru. Cursul are o gamă largă de relații de lungă durată cu unele dintre cele mai mari agenții de publicitate din lume, cum ar fi VCCP, Gray, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi și Ogilvy.
Studenții au ocazia să participe la competiții internaționale prestigioase, cum ar fi Design and Art Direction (D&AD), You Can Now (YCN) și Cannes Future Lions.
„Această informație era corectă la momentul publicării (iulie 2023)”
Admitere
Curriculum
Cum studiați
De-a lungul unui curriculum axat pe carieră, studenții pot dezvolta abilități și cunoștințe profesionale și alfabetizare digitală și abilități de lucru în echipă pentru a produce idei originale prin gândire creativă la nivel înalt. Studenții pot îmbrățișa diferitele roluri creative de publicitate necesare într-o gamă largă de proiecte de publicitate, lucrând în echipe de colaborare.
Sesiunile de învățare conduse de tutore, conduse de studenți și independente se află în centrul abordării noastre de predare. Experiența de învățare încurajează studenții să-și impulsioneze gândirea creativă, astfel încât să îmbrățișeze învățarea prin idei și concepte eșuate, deoarece aceasta este calea către soluții de proiect inovatoare și originale. Acest lucru este alături de studenții care învață să răspundă la brief-urile publicitare care necesită o înțelegere solidă a comunicării comerciale și capacitatea de a identifica și ajunge la un public definit.
Printr-o practică extinsă în studio, studenții își pot dezvolta abilitățile strategice, conceptuale, de copywriting, planificare, prezentare și abilități creative de rezolvare a problemelor. În ultimul an, studenții își pot perfecționa portofoliul de lucrări și pot face parte dintr-o vitrină de campanii publicitare pe diferite canale de comunicare.
Programul utilizează o combinație dinamică de metode de livrare pentru a crea o experiență studențească îmbogățită și implicată. Pentru a susține o educație care reflectă peisajul actual, sunt folosite metode de predare mixte digitale actualizate.
Primul an
- Argument și idee (nucleu)
- Studii contextuale 1 (nucleu)
- Comunicare creativă (bază)
- Creative Rogues (Core)
Al doilea an
- Studii contextuale 2 (nucleu)
- Fundamentele creative (nucleu)
- Proiecte industriale și live (Core)
- Comunicare vizuală și meșteșuguri (Core)
Al treilea an
- Competiție și meșteșug (Core)
- Studii contextuale 3 (nucleu)
- Publicitate creativă (bază)
- Angajabilitate și legături externe (Core)
† Unele cursuri pot oferi module opționale. Disponibilitatea modulelor opționale poate varia de la an la an și va fi supusă atingerii unui număr minim de studenți. Aceasta înseamnă că disponibilitatea unor module opționale specifice nu poate fi garantată. Selectarea modulelor opționale poate fi, de asemenea, afectată de disponibilitatea personalului.
Cum sunteți evaluați
Modul în care studenții sunt evaluați în acest curs poate varia pentru fiecare modul. Exemple de metode de evaluare care pot fi utilizate includ cursuri, cum ar fi teme scrise, rapoarte sau disertații sau recenzii ale rezultatelor creative.