Licență în administrarea afacerilor cuprinzătoare - accent pe marketing
Kearney, Statele Unite ale Americii
DURATA
4 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Aug 2024
TAXE DE ȘCOLARIZARE
USD 209 / per credit *
FORMAT DE STUDIU
Învățământ la Distanță, În campus
* școlarizare în stat pe oră de credit; 455 USD pe oră de credit - studenți internaționali
Introducere
Totul trebuie comercializat, de la sport, vacanțe și modă până la servicii financiare, îngrijire medicală și produse farmaceutice.Cu o diplomă de marketing de la UNK, vei absolvi abilitățile și experiența necesare pentru a-ți porni cariera în această industrie rapidă, creativă și provocatoare.
Programul de marketing oferă studenților o bază solidă în domeniul afacerilor și al comunicării dintr-un program acreditat de AACSB, cu cursuri de contabilitate, finanțe, drept comercial și economie.Accentul de marketing se scufundă adânc în abilități precum cercetarea pieței, managementul, etica, comportamentul consumatorului și multe altele, rezultând absolvenți completi, cu o înțelegere puternică a fiecărui aspect al procesului de marketing.
Liderii de afaceri recunosc calitatea programului nostru, recent absolvenții de marketing obținând o rată de plasare a unui loc de muncă de 100%.Obținerea unei diplome de marketing de la UNK vă permite să intrați în carieră gata să faceți mișcări îndrăznețe.
Curriculum
Noul curriculum de studii generale al UNK necesită mai puține ore, facilitează transferul și oferă studenților o mai mare flexibilitate în obținerea diplomei. Acest lucru a redus cerința de credit pentru studii generale de la 45 de ore la 30 de ore. Programul de curs de 4 ani de mai jos este un exemplu de cronologie pentru progresul către o diplomă de marketing la Universitatea din Nebraska din Kearney.
Semestrul 1 (13 credite)
- BSAD 100 Explorarea afacerilor
- Seminarul primul an GS
- ENG 101 sau ENG 102
- SPCH 100 Fundamentele comunicării vorbirii
- MATEMATE 102 Algebră universitară
Semestrul 2 (16 credite)
- MATEMATICA 120 sau MATEMATICA 123
- Arte vizuale sau spectacol GS
- Umanistice GS
- ECON 270 sau ECON 271
- Științe Naturii GS
- Laborator, opțiune liberă
Semestrul 3 (15 credite)
- MGT 233 Statistici de afaceri
- ECON 270 sau ECON 271
- ACCT 250 Principii de contabilitate I
- MGT 301 Principiile managementului
- Free Elective
Semestrul 4 (15 credite)
- ECON 270 Competență civică și ing
- ACCT 251 Principii de contabilitate II
- MKT 300 Principii de marketing
- BSAD 295 Comunicații de afaceri
- Free Elective
Semestrul 5 (15 credite)
- MGT 314 Managementul operațiunilor și aprovizionării
- MKT 438 Comportamentul consumatorului
- Marketing opțional
- ACCT 311 Dreptul afacerilor
- FIN 308 Principiile Finanțelor
Semestrul 6 (18 credite)
- MKT 420 Management de retail
- Free Elective
- Marketing opțional
- Respect pentru diversitatea umană GS
Semestrul 7 (16 credite)
- MKT 435 Cercetare de marketing
- MGT 495 Responsabilitățile sociale ale problemelor de afaceri și etică
- Pregătire profesională BSAD 400
Semestrul 8 (15 credite)
- ACCT 391, CYBR 302 sau ECON 300
- MGT 495 Strategie și Politică Administrativă
- MKT 456 Management de marketing
- Free Elective
- Free Elective
Oportunități de carieră
Absolvenții de marketing au o rată de plasare de 100% între cariere și școala absolventă.
Cariere
- Director de marketing/fundație
- Manager de marfă
- Vânzări
- Coordonator de personal
- Coordonator pentru dezvoltarea afacerilor
- Vânzări
- Comerciant cu amănuntul
patronat
- Centrul Viaero
- Ameritrade
- Compania de carte din Nebraska
- Janssen & Sons
- Gx Logistics
- McCarthy Capital
- Sistemul de sănătate al județului Harlan
Mărturii studențești
Admitere
Acreditări
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.