Licențiat în Comerț: Marketing
The University of Wollongong in Dubai
Informatie cheie
Locația campusului
Dubai, Emiratele Arabe Unite
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Taxă totală de școlarizare: 232 943 AED / 63 472 AED (cu TVA de 5% inclusiv). Se pot aplica taxe suplimentare.
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Marketingul se referă la poziționarea cu succes, promovarea și distribuirea produselor și serviciilor într-un mediu de consum.
O diplomă specializată în marketing este o platformă excelentă pentru intrarea directă în acest domeniu de lucru. Dacă sunteți un bun comunicator cu o aptitudine de gândire creativă și conceptuală, Bachelor of Commerce (BCom) - Marketing în Emiratele Arabe Unite vă va pregăti pentru o carieră în această profesie dinamică.
Programul vă va ajuta să înțelegeți principiile de marketing, inclusiv promovarea, prețurile și distribuția. Veți câștiga cunoștințele și aptitudinile necesare pentru a evalua strategiile de marketing alternative și pentru a implementa campanii eficiente, pe baza criteriilor financiare, organizaționale, de mediu și etice. De asemenea, vă veți dezvolta competențele în gândirea critică, analiza calitativă și cantitativă a datelor și evaluarea performanțelor afacerii.
Durată 4 ani - cu normă întreagă | CONSUMUL | Taxe de școlarizare |
Oportunități de carieră
Baza de afaceri diversă a EAU înseamnă că perspectivele de carieră există într-o serie de industrii în numeroase discipline de marketing. Absolvenții BCom în Marketing pot întreprinde roluri profesionale cum ar fi:
- Public Relations Specialists
- Coordonatori de publicitate
- Cumpărătorii media
- Analiști de cercetare în marketing
- Copiați scriitorii
- Designeri de marketing
- Managerii de publicitate
- Analiști de piață de piață
- Reprezentant de vazari
- Directori de publicitate
- Consultanți de marketing
Acreditarea și recunoașterea
Acest program este acreditat de Ministerul Educației și Afacerilor din Emiratele Arabe Unite și este recunoscut pe deplin în țările EAU, GCC și internațional pentru educație și ocuparea forței de muncă în sectorul privat și public.
În plus, programul este asigurat de UOW, care este înregistrat la Agenția de Calitate și Standardizare a Învățământului Terțiar (TEQSA), autoritatea națională de reglementare a învățământului superior din Australia. Absolvenții UOWD au posibilitatea de a schimba gradul lor de UOWD pentru gradul echivalent UOW Australia după finalizare.
Structura programului
Pentru a se califica pentru obținerea diplomei de licență de marketing (Marketing), un candidat va acumula un total de cel puțin 204 puncte de credit (cp) care includ 60 cp de învățământ general, 54 cp din programul de bază, 6 cp Capstone subiect și cerințele majore specifice.
Major
- MARK205 Cercetare de marketing introductiv
- MARK210 Eficacitatea marketingului
- MARK217 Comportamentul consumatorilor
- MARK333 Strategie de comunicare integrată în marketing
- MARK344 Strategia de marketing
Plus trei dintre subiecții de mai jos:
- MARK270 Servicii de marketing
- MARK301 Marketing digital
- MARK343 Marketing internațional
- MARK395 Marketing Turistic
Plus 6 electives. Subiectele de nivel zero nu pot fi luate ca electives
Program Core
- ACCY111 Fundamentele contabile în societate
- COMM101 Principiile afacerii responsabile
- COMM121 Statistici pentru afaceri
- ECON100 Elemente esențiale pentru afaceri
- FIN 111 Principiile introductive ale finanțelor
- MARK101 Principii de marketing
- OPS 216 Managementul operațiunilor
- MGNT110 Introducere în management
- Un subiect din următoarele 3 opțiuni (6cp):
- ACCY112 Contabilitate în organizații *
- ECON102 Economie și societate
- MGNT102 Comunicări de afaceri
- COMM331 (Capstone) Capstone de integrare în afaceri
* Studenții specializați în contabilitate sau finanțe trebuie să întreprindă ACCY112. Elevii specializați în Afaceri Internaționale sunt puternic încurajați să ia ECON102.
Educație generală (GED)
Elevii sunt obligați să completeze 60 de puncte de credit din învățământul general din următoarele șapte (7) categorii:
- Engleză, arabă sau alte limbi (18 cp)
- GED 010 Abilități de studiu academice 1
- GED 020 Abilități de studiu academic 2
- Tehnologia informației și matematică (12 cp)
- MATH060 Fundația Matematică pentru Afaceri
- OPS 113 Sisteme informatice orientate spre afaceri
- Studii islamice sau istorie sau cultură (6cp)
- ARTS017 Cultură islamică
- Un subiect de la științele naturale sau fizice (6cp)
- ENVI030 Știința mediului
- PHYS030 Fizica fundației
- Un subiect de la Științe Umane sau Arte (6cp)
- ARTS035 Introducere în filosofie
- LEGEA 101 Drept, afaceri și societate
- Un subiect de la științe sociale sau comportamentale (6cp)
- PSYC015 Introducere în psihologie
- SOC 103 Introducere în sociologie
- Inovație și spirit antreprenorial (6cp)
- INE 301 Fundamentele inovației și antreprenoriatului
opţionale
Elevii sunt așteptați să completeze 6 electives (30 cp) de la 100, 200 sau 300 de nivele.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Licențiat în Comerț în inovare în afaceri și antreprenoriat
- Johannesburg, Africa de Sud
- Cape Town, Africa de Sud
Licențiat în Comerț și Licență în Studii Avansate
- Camperdown, Australia
Onoruri Bachelor of Commerce (Digital Marketing)
- Toronto, Canada