Comunicare de marketing BA Honors
University of Westminster
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 - 4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
GBP 15.400 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* internațional - Marea Britanie / UE: 9.250 GBP (taxe pe an universitar)
Ziua porților deschise pentru licență – sâmbătă, 23 martie
Alăturați-vă nouă în campus pentru a descoperi mai multe despre curs, pentru a vorbi cu studenții, pentru a vedea facilitățile noastre și pentru a vă simți despre universitate. Este o oportunitate grozavă de a afla despre servicii, cazare, finanțare pentr
Introducere
Rezumatul cursului
Extinderea noilor tehnologii media combinată cu relația dintre clienți și organizații oferă domenii unice de studiu în cadrul comunicărilor de marketing. Acest curs a fost dezvoltat cu profesioniști din industria de marketing pentru a vă oferi cunoștințele, abilitățile și capacitățile de care aveți nevoie pentru a urma o carieră în mediul de comunicare de marketing extrem de competitiv.
Cursul va fi de interes dacă sunteți atras de cariere în partea de comunicare a industriei de marketing, fie cu agenții de servicii de marketing (cum ar fi publicitatea), în relații publice, managementul mărcii, marketing direct și interactiv sau în marketingul clientului departamentele de comunicare.
Oportunități de carieră
Marketingul este un sector dinamic care oferă șansa de a urma o carieră lucrând în străinătate sau pentru companii care comercializează în întreaga lume. Specialiștii de marketing, poate mai mult decât în orice alt domeniu al afacerii, trebuie să fie capabili să lucreze eficient în echipe, să rezolve probleme, să gândească critic și creativ și să își prezinte ideile în mod persuasiv. Gradele noastre de marketing sunt concepute pentru a vă dezvolta abilitățile analitice, de rezolvare a problemelor și alte abilități transferabile, oferindu-vă o gamă largă de cunoștințe în afaceri, împreună cu cunoștințele de specialitate necesare pentru a desfășura marketing strategic în contexte noi provocatoare.
Fosti absolvenți ai acestei diplome și-au găsit un loc de muncă de succes în roluri de marketing, cum ar fi stagiar de management, manager de retail, stagiar de marketing, asistent de cercetare de piață, stagiar de publicitate, asistent de PR, director de promovare a vânzărilor, manager de brand stagiar și asistent de brand global. Un număr tot mai mare de studenți ai noștri progresează la studii ulterioare după absolvire: fie luând calificări profesionale, fie rămânând pentru studii postuniversitare.
Serviciul Cariere și Angajabilitate al Universității a creat o rețea de peste 3.000 de angajatori din întreaga lume, ajutându-i pe toți studenții noștri să exploreze și să se conecteze cu oportunități și cariere interesante.
- Dezvoltați-vă abilitățile de inovare și antreprenoriat
Dezvoltați-vă abilitățile de inovare și antreprenoriat în competiția The Big Idea, sponsorizată de Santander. - Începe-ți cariera
Aflați cum să utilizați rețelele sociale în căutarea de locuri de muncă sau LinkedIn pentru a vă începe cariera. - Dezvoltați-vă CQ
Dezvoltați-vă inteligența culturală – sau „CQ” – studiind alături de studenți și personal care reprezintă peste 100 de naționalități.
Legături din industrie
Pe lângă legăturile pe care instituția și personalul individual le au cu organisme profesionale, inclusiv CIM și IDM, mulți dintre angajații care predau în prezent la acest curs au o experiență profesională vastă într-o serie de sectoare de afaceri și mulți mențin legături cu industria prin consultanță. si munca de instruire.
Prin seria noastră Alumni Voices, veți auzi și de la foști studenți postuniversitari de marketing care vor împărtăși experiențe, inclusiv cei care lucrează pentru grupuri media globale sau și-au înființat propriile consultanțe de marketing.
Rolurile postului
Cursul te va pregăti pentru o mare varietate de roluri în afaceri. Exemple de acestea de la absolvenții noștri recenti sunt:
- Director de publicitate
- Brand Manager
- Stagiar de management
- Cercetator de piata
- Asociat/manager de marketing
- Strategist de marketing
- Ofițer de dezvoltare de produse
- Ofițer PR
- Executiv/manager rețele sociale
Premiul Westminster pentru angajare
Angajatorii apreciază absolvenții care au investit în dezvoltarea lor personală și profesională – iar premiul nostru de angajare Westminster vă oferă șansa de a documenta și demonstra oficial aceste activități și realizări.
Premiul este flexibil și poate fi finalizat în timpul tău, cuprinzând un set de activități extracurriculare de bază și opționale.
Activitățile pot include dobândirea de experiență printr-un loc de muncă cu fracțiune de normă sau un plasament, înscrierea la o schemă administrată de universitate – cum ar fi mentorat sau predarea într-o școală – sau finalizarea exercițiilor online.
Admitere
Curriculum
Diplomele noastre în marketing au un prim an comun, care vă permite să experimentați toate domeniile principale în marketing înainte de a vă finaliza diploma pentru a se potrivi cu alegerea dvs. de carieră, concentrându-vă fie pe marketing internațional, management de marketing sau comunicare de marketing.
Următoarele module sunt indicative pentru ceea ce veți studia în acest curs.
Anul 1
Sunteți introdus în teoriile cheie de marketing, concepte și instrumente și tehnici de marketing emergente. Ne concentrăm pe client, examinând comportamentul cumpărătorului și factorii care afectează percepțiile și deciziile de cumpărare.
Subiectele de studiu includ:
- Comportamentul cumpărătorului
- Esențiale de marketing digital
- Fundamentele Marketingului
- Dezvoltare profesională pentru marketeri
- Mediul global de marketing
Veți avea, de asemenea, posibilitatea de a lua un modul opțional care vă extinde abilitățile sau vă ajută să obțineți cunoștințe mai aprofundate în domeniul dumneavoastră de specialitate. Modulul dvs. de opțiuni poate fi o limbă străină.
Nivelul de credit 4
Anul 2
Vom începe să analizăm gama de canale media pe care le aveți la dispoziție și cum puteți comunica eficient într-o manieră clară, concisă și folosind cel mai potrivit mediu, cultură și stil. Acest lucru va depinde de publicul dvs., de dimensiunea și profilul acesteia și de efectul/rezultatul emoțional dorit. Mai în profunzime, vom lua în considerare tendințele și tehnicile actuale utilizate în publicitate și modul de integrare a comunicațiilor de marketing pentru a include PR, managementul digital și de brand și metricile disponibile pentru măsurarea performanței de marketing.
Subiectele de studiu includ:
- Publicitate
- Managementul PR contemporan
- Dezvoltarea mărcii dvs. profesionale
- Marketing B2B
- Valori de marketing
- Cercetare de piata
- Servicii de marketing
- Social Media Marketing
Plus o opțiune din alte domenii de afaceri, inclusiv limbi.
Nivelul de credit 5
Anul de plasare
Între anii 2 și 3, puteți efectua un plasament în afaceri de un an. Studenții din trecut au efectuat stagii într-o varietate de IMM-uri și organizații prestigioase, inclusiv British Airways, Disney UK și Heinz. Alternativ, puteți studia în străinătate la una dintre instituțiile noastre partenere. De asemenea, puteți alege să vă împărțiți anul în străinătate într-un schimb de primul semestru și un stagiu de muncă din al doilea semestru, ambele efectuate în străinătate, sau să efectuați un an de plasare în străinătate.
Anul 3
Continuați să vă extindeți cunoștințele de analiză de marketing și luați în considerare diversele canale de comunicare deschise specialiștilor în marketing. Veți avea ocazia să acționați ca un manager de cont, lucrând la un brief pentru client „în direct”, pregătind recomandări de marketing digital și prezentându-le clientului. Pentru disertație, veți cerceta un subiect la alegere. De exemplu, un student anterior a analizat percepțiile consumatorilor din Europa de Vest despre telecomunicațiile din Est, în timp ce altul a examinat modul în care conținutul generat de utilizatori (UGC) a modelat modul în care mărcile de modă interacționează cu consumatorii.
Subiectele de studiu includ:
- Vânzări și management contemporan
- Strategia de campanie de marketing digital și direct
- Comunicare integrată de marketing
- Analize de marketing
- Planificarea și strategia pieței
Plus două opțiuni de la destinație, marketing cultural și patrimoniu, disertație, management global de marketing, dezvoltare de noi produse, managementul mărcilor sau alte domenii de afaceri, inclusiv limbi.
Nivelul de credit 6
Oportunități internaționale
Multe dintre cursurile noastre oferă experiențe internaționale de studiu și muncă, iar Universitatea oferă alte oportunități globale pentru care toți studenții pot aplica - astfel încât orice ați studia, veți avea șansa de a pleca în străinătate.
Oportunitățile ar putea include:
- Participarea la schimburi semestriale sau anuale la instituții din întreaga lume
- Participarea la o școală internațională de vară sau o excursie
- Dezvoltarea CV-ului prin voluntariat sau stagii de muncă în străinătate
Experiența internațională lărgește orizonturile, sporește încrederea în sine și îmbunătățește înțelegerea globală, pe lângă faptul că este fantastică pentru cariera ta.
Taxa de școlarizare a programului
Burse și finanțare
Universitatea este dedicată susținerii studenților ambițioși și restante și oferim o varietate de burse studenților eligibili care acoperă toate sau o parte din taxele de școlarizare.
Galerie
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.