Licențiat în marketing internațional
University of Westminster
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 - 4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
GBP 15.400 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* internațional - Regatul Unit/UE: 9.250 GBP (taxe pe an universitar)
Introducere
Internaționalizarea și evoluția piețelor au creat oportunități pentru companii de a se concentra pe marketing dintr-o perspectivă globală.La gradul nostru, veți explora complexitatea și diversitatea cu care se confruntă agenții de marketing pe piața mondială extrem de competitivă și în continuă evoluție, încorporând cele mai recente strategii, instrumente și tehnici de marketing.
De asemenea, vă puteți crește capacitatea de angajare obținând calificări suplimentare cu Institutul de Date și Marketing (IDM) și/sau Chartered Institute of Marketing (CIM).Statutul nostru de instituție CIM Graduate Gateway vă dă dreptul să solicitați scutiri de la module cu privire la calificările sale profesionale, în timp ce puteți obține Premiul IDM în Marketing Digital în timpul modulului Digital Essentials of Marketing.
Deoarece diplomele noastre de marketing au un prim an comun, puteți experimenta toate domeniile principale ale marketingului, păstrând în același timp flexibilitatea de a schimba cursul la începutul celui de-al doilea an.
Concentrându-vă pe marketing într-un context internațional, veți câștiga conștientizarea mediului profesional global, cultural, social, economic și etic în care își desfășoară activitatea acum agenții de marketing și a conexiunilor cu alte domenii funcționale de afaceri necesare pentru succesul corporativ general.
Curriculumul nostru cuprinzător acoperă dezvoltarea unei strategii de marketing internațional, management strategic global, gestionarea mărcilor, dezvoltarea produselor și implementarea, coordonarea și controlul efortului de marketing internațional.Recunoscând importanța tehnicilor digitale și a marketingului pe rețelele sociale, veți avea acces la noul nostru laborator de marketing digital, Switch 23, care este creat pentru a imita o agenție de creație.
Veți dobândi experiență practică lucrând la brief-urile clienților în direct de la agenți de marketing externi, analizând performanța și cercetarea clienților, precum și folosind tehnologii relevante bazate pe internet pentru marketing.Anterior, de exemplu, studenții au lucrat la un proiect pentru o mică fabrică de bere pentru a dezvolta un plan de marketing pentru a-și vinde bere de designer dintr-un autobuz mobil.
Veți absolvi cu cunoștințele, abilitățile și abilitățile necesare pentru a urma o carieră în întreaga lume și cu organizații internaționale în domenii precum planificarea strategică de marketing, cercetarea de piață, comunicarea de marketing și managementul mărcii.
Principalele motive pentru a studia cu noi
- Curs axat pe profesional, cu șansa de a obține calificări profesionale suplimentare de la Institutul de Date și Marketing (IDM) și Chartered Institute of Marketing (CIM)
- Gradele de marketing au un prim an comun, oferind o mai mare flexibilitate atunci când vă alegeți specialitatea.
- Opțiunea de a petrece un semestru sau un an studiind în străinătate la una dintre instituțiile noastre partenere, de a câștiga experiență de lucru valoroasă sau o combinație a ambelor.De exemplu, un student anterior a lucrat ca director de marketing pentru ICG Medical.
- Oportunitatea de a studia o limbă străină ca modul opțional în fiecare an de studiu.
- Ascultă de la experți și amestecă-te cu studenții de marketing alăturându-te la Westminster Marketing Society, condusă de studenți, sau câștigă experiență profesională lucrând pentru Westminster Business Consultants.
- Prelegerile invitate de la practicieni din industrie au inclus anterior vorbitori despre Google Analytics și de la organizații precum IBM, Tableau, Coca Cola și LinkedIn.
- Programele sunt susținute de un corp de predare multicultural și internațional care provin din practica profesională și/sau sunt publicate în mod regulat în reviste internaționale de top.
De ce să studiezi acest curs?
- Combină teoria și practica
Conectați teoria cu practica globală prin studii de caz din viața reală, prelegeri invitate și proiecte de marketing live. - Construiți conexiuni
Construiți legături cu colegii, profesioniștii în marketing și viitorii angajatori prin legăturile noastre cu CIM și IDM. - Personal didactic multicultural și internațional
Un corp de predare multicultural și internațional, care provine din practica profesională și/sau este publicat în mod regulat în reviste internaționale de top.
Recunoaștere profesională
În calitate de instituție de absolvire Gateway cu Chartered Institute of Marketing (CIM), conținutul diplomei noastre a fost mapat cu calificările CIM pentru a permite scutiri pentru module.Aceasta oferă o oportunitate unică de a obține o calificare profesională sau un premiu alături de diploma de marketing și înseamnă că, pentru majoritatea calificărilor, trebuie să luați o singură evaluare în loc de cele trei obișnuite.Premiul Institutului de date și marketing (IDM) în marketing digital poate fi câștigat și în timpul modulului Esențialele digitale ale marketingului al cursului.
Oportunități de carieră
Dacă sunteți în căutarea unei cariere în funcția de marketing a unei organizații, diploma noastră, cu accent pe marketing internațional, vă va pregăti pentru o gamă largă de roluri care lucrează în străinătate sau pentru companii care comercializează în întreaga lume. Este conceput pentru a vă dezvolta analitica și rezolvarea problemelor, oferindu-vă o gamă largă de cunoștințe în afaceri, împreună cu cunoștințele de specialitate necesare pentru a desfășura marketing strategic în contexte noi provocatoare.
Fosti absolvenți ai acestei diplome și-au găsit un loc de muncă de succes în roluri de marketing, cum ar fi stagiar de management, manager de retail, stagiar de marketing, asistent de cercetare de piață, stagiar de publicitate, asistent de PR, director de promovare a vânzărilor, manager de brand stagiar și asistent de brand global. Numărul tot mai mare de studenți progresează la studii ulterioare după absolvire: fie luând calificări profesionale, fie rămânând pentru studii postuniversitare.
Serviciul Cariere și Angajabilitate al Universității a creat o rețea de peste 3.000 de angajatori din întreaga lume, ajutându-i pe toți studenții noștri să exploreze și să se conecteze cu oportunități și cariere interesante.
- Dezvoltați-vă abilitățile de inovare și antreprenoriat
Dezvoltați-vă abilitățile de inovare și antreprenoriat în competiția The Big Idea, sponsorizată de Santander. - Începe-ți cariera
Aflați cum să utilizați rețelele sociale în căutarea de locuri de muncă sau LinkedIn pentru a vă începe cariera. - Dezvoltați-vă CQ
Dezvoltați-vă inteligența culturală – sau „CQ” – studiind alături de studenți și personal care reprezintă peste 100 de naționalități.
Legături din industrie
Pe lângă legăturile pe care instituția și personalul individual le au cu organismele profesionale, inclusiv CIM și IDM, mulți dintre personalul care predau în prezent la acest curs au o experiență profesională vastă într-o gamă largă de sectoare de afaceri, mulți angajați menținând legături cu industria prin munca de consultanta si instruire.
În timpul cursului, veți avea numeroase oportunități de a auzi de la vorbitori invitați și prin seria noastră Alumni Voices, unde foști studenți postuniversitari de marketing vor împărtăși experiențe, inclusiv cei care lucrează pentru grupuri media globale sau și-au înființat propriile consultanțe de marketing.
Rolurile postului
Cursul vă va pregăti pentru o mare varietate de roluri în afaceri într-un context internațional.
Exemple de acestea de la absolvenții noștri recenti sunt:
- Director de publicitate
- Brand Manager
- Stagiar de management
- Cercetator de piata
- Asociat/manager de marketing
- Ofițer de dezvoltare de produse
- Ofițer PR
- Executiv/manager rețele sociale
Premiul Westminster pentru angajare
Angajatorii apreciază absolvenții care au investit în dezvoltarea lor personală și profesională – iar premiul nostru de angajare Westminster vă oferă șansa de a documenta și demonstra oficial aceste activități și realizări.
Premiul este flexibil și poate fi finalizat în timpul tău, cuprinzând un set de activități extracurriculare de bază și opționale.
Activitățile pot include dobândirea de experiență printr-un loc de muncă cu fracțiune de normă sau un plasament, înscrierea la o schemă administrată de universitate – cum ar fi mentorat sau predarea într-o școală – sau finalizarea exercițiilor online.
Admitere
Curriculum
Diplomele noastre în marketing au un prim an comun, care vă permite să experimentați toate domeniile principale în marketing înainte de a vă finaliza diploma pentru a se potrivi cu alegerea dvs. de carieră, concentrându-vă fie pe marketing internațional, management de marketing sau comunicare de marketing.
Următoarele subiecte sunt indicative pentru ceea ce veți studia la acest curs.
Anul 1
Sunteți introdus în teoriile cheie de marketing, concepte și instrumente și tehnici de marketing emergente. Ne concentrăm pe client, examinând comportamentul cumpărătorului și factorii care afectează percepțiile și deciziile de cumpărare.
Subiectele de studiu includ:
- Comportamentul cumpărătorului
- Fundamentele Marketingului
- Esențiale de marketing digital
- Dezvoltare profesională pentru marketeri
- Mediul global de marketing
Veți avea, de asemenea, posibilitatea de a lua un modul opțional care vă extinde abilitățile sau vă ajută să obțineți cunoștințe mai aprofundate în domeniul dumneavoastră de specialitate; modulul dvs. de opțiuni poate fi o limbă străină.
Nivelul de credit 4
Anul 2
Veți învăța cum să livrați un proiect de cercetare de marketing în străinătate, ținând cont de potențialele dificultăți în accesarea mostrelor de piață sau a barierelor lingvistice și a problemelor culturale, cum ar fi vorbirea directă cu femeile sau restricțiile de a discuta subiecte tabu, de exemplu. Veți proiecta cercetări adecvate, veți înțelege datele primare și secundare, veți efectua analize atât calitative, cât și cantitative și veți folosi rezultatele pentru a îmbunătăți procesul decizional de marketing. Modulele opționale vă permit să alegeți subiectele care vă interesează cel mai mult. De exemplu, marketingul cu amănuntul examinează provocările cu care se confruntă multiplii de retail online și din magazine și factorii care stau la baza schimbării industriei, bazându-se pe experiențele din viața reală din lumea modei și a comerțului cu amănuntul alimentar. În marketingul B2B, veți fi introdus în relațiile complexe de cumpărare și vânzare dintre organizații și probleme de marketing, cum ar fi comerțul electronic, managementul conturilor cheie și etica lanțului de aprovizionare.
Subiectele de studiu includ:
- Dezvoltarea mărcii dvs. profesionale
- Piețele globale
- Valori de marketing
- Cercetare de piata
Plus două opțiuni de la Retail Marketing, Etică și Responsabilitate Socială în Marketing, Marketing B2B, Servicii de marketing, Social Media Marketing, Marketing sportiv sau alte domenii de afaceri, inclusiv limbi străine.
Nivelul de credit 5
Anul de plasare
Experiență profesională sau an de studii în străinătate
Între anii 2 și 3, puteți alege să studiați cursuri predate în limba engleză timp de un an la una dintre instituțiile noastre partenere de peste mări. În prezent, puteți face un an în străinătate studiind (sau combinând munca și studiul) în Berlin, Copenhaga, Madrid, Paris și în alte locații, inclusiv Brisbane, Sydney (Australia), Japonia, Canada și SUA. Există, de asemenea, multe oportunități pentru cei cu abilități lingvistice adecvate de a studia în limba locală în Franța, Germania și Spania, printre altele.
De asemenea, puteți alege să vă împărțiți anul în străinătate într-un schimb de primul semestru și un stagiu de muncă în semestrul al doilea, ambele desfășurate în străinătate. Sau faceți un an de plasament în străinătate.
Alternativ, între anii 2 și 3, puteți efectua un plasament de un an, cu normă întreagă, ca an de experiență profesională în Regatul Unit. Studenții din trecut au efectuat stagii într-o varietate de organizații prestigioase, inclusiv Barclays Bank, British Airways, Disney UK, IBM și NHS, precum și în întreprinderi mai mici.
Anul 3
Continuați să vă extindeți cunoștințele de analiză de marketing și să luați în considerare diversele canale de comunicare deschise agenților de marketing, luând în considerare, de exemplu, modul în care nevoile clienților ar putea diferi și percepțiile mărcilor străine în diferite țări. Aveți ocazia să susțineți o dizertație în care veți cerceta un subiect la alegerea dvs. De exemplu, puteți analiza modul în care o marcă s-a repoziționat pe o piață străină sau puteți lua în considerare un exemplu de companie „glocalizată”, care se dezvoltă și distribuie la nivel global, dar își ajustează produsul, serviciile și marketingul pentru a se adapta piețelor locale. Veți beneficia de o călătorie în străinătate la modulul Studii interculturale în marketing, unde veți explora cultura locală și afacerile străine și veți întâlni absolvenți.
Subiectele de studiu includ:
- Studii interculturale în marketing
- Planificarea și strategia pieței internaționale
- Analize de marketing
- Comunicări de marketing
Plus două opțiuni de la Destinație, Marketing cultural și patrimoniu, Disertație, Marketing interactiv și digital, Managementul mărcilor, Dezvoltarea de noi produse sau alte domenii de afaceri, inclusiv limbi.
Nivelul de credit 6
Oportunități internaționale
Multe dintre cursurile noastre oferă experiențe internaționale de studiu și muncă, iar Universitatea oferă alte oportunități globale pentru care toți studenții pot aplica - astfel încât orice ați studia, veți avea șansa de a pleca în străinătate.
Oportunitățile ar putea include:
- Participarea la schimburi semestriale sau anuale la instituții din întreaga lume
- Participarea la o școală internațională de vară sau o excursie
- Dezvoltarea CV-ului prin voluntariat sau stagii de muncă în străinătate
Experiența internațională lărgește orizonturile, sporește încrederea în sine și îmbunătățește înțelegerea globală, pe lângă faptul că este fantastică pentru cariera ta.
Taxa de școlarizare a programului
Burse și finanțare
Universitatea este dedicată susținerii studenților ambițioși și restante și oferim o varietate de burse studenților eligibili care acoperă toate sau o parte din taxele de școlarizare.
Galerie
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.