Management de marketing BA Honors
University of Westminster
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 - 4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
GBP 15.400 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* internațional - Marea Britanie / UE: 9.250 GBP (taxe pe an universitar)
Introducere
Rezumatul cursului
Aceasta este o diplomă generală de licență în marketing, pentru cei care își văd cariera viitoare în marketing, dar nu doresc, în acest stadiu, să se specializeze în continuare. Diplomele noastre în marketing au un prim an comun, care vă permite să experimentați toate domeniile principale în marketing înainte de a vă finaliza diploma pentru a se potrivi cu alegerea carierei dumneavoastră. Oferim scutiri relevante de la Chartered Institute of Marketing (CIM) și Institute of Direct and Digital Marketing (IDM).
Managerii de marketing sunt responsabili pentru a decide ce produse să vândă, cui, pentru ce preț, unde, când și cum. Ei trebuie să stabilească și să atingă obiectivele de vânzare și să asigure profiturile și să repete afacerea. Ca atare, managementul marketingului este considerat de mulți drept una dintre cele mai stimulatoare și satisfăcătoare cariere, iar acest curs vă va permite să vă dezvoltați cunoștințele și abilitățile necesare pentru a continua o astfel de carieră.
Acreditări profesionale
Cursul oferă scutiri de la unele dintre modulele incluse în CIM (Chartered Institute of Marketing) Graduate Gateway, permițând absolvenților noștri să obțină calificările profesionale de marketing mai rapid. Acest curs este, de asemenea, acreditat de Institutul de Marketing Direct și Digital (IDM).
Oportunități de carieră
Marketingul este un sector dinamic care oferă șansa de a urma o carieră în străinătate sau pentru companii care comercializează în întreaga lume. Gradele noastre de marketing sunt concepute pentru a vă dezvolta analitica și rezolvarea problemelor, oferindu-vă o gamă largă de cunoștințe în afaceri, împreună cu cunoștințele de specialitate necesare pentru a desfășura marketing strategic în contexte noi provocatoare.
Fosti absolvenți ai acestei diplome și-au găsit un loc de muncă de succes în roluri de marketing, cum ar fi stagiar de management, manager de retail, stagiar de marketing, asistent de cercetare de piață, stagiar de publicitate, asistent de PR, director de promovare a vânzărilor, manager de brand stagiar și asistent de brand global. Numărul tot mai mare de studenți progresează la studii ulterioare după absolvire: fie luând calificări profesionale, fie rămânând pentru studii postuniversitare.
Serviciul Cariere și Angajabilitate al Universității a creat o rețea de peste 3.000 de angajatori din întreaga lume, ajutându-i pe toți studenții noștri să exploreze și să se conecteze cu oportunități și cariere interesante.
- Dezvoltați-vă abilitățile de inovare și antreprenoriat
Dezvoltați-vă abilitățile de inovare și antreprenoriat în competiția The Big Idea, sponsorizată de Santander. - Începe-ți cariera
Aflați cum să utilizați rețelele sociale în căutarea de locuri de muncă sau LinkedIn pentru a vă începe cariera. - Dezvoltați-vă CQ
Dezvoltați-vă inteligența culturală – sau „CQ” – studiind alături de studenți și personal care reprezintă peste 100 de naționalități.
Legături din industrie
Pe lângă legăturile pe care instituția și personalul individual le au cu organismele profesionale, inclusiv CIM și IDM, mulți dintre personalul care predau în prezent la acest curs au o experiență profesională vastă într-o gamă largă de sectoare de afaceri, mulți angajați menținând legături cu industria prin munca de consultanta si instruire.
Prin seria noastră Alumni Voices, veți auzi și de la foști studenți postuniversitari de marketing care vor împărtăși experiențe, inclusiv cei care lucrează pentru grupuri media globale sau și-au înființat propriile consultanțe de marketing.
Rolurile postului
Cursul te va pregăti pentru o mare varietate de roluri în afaceri. Exemple de acestea de la absolvenții noștri recenti sunt:
- Director de publicitate
- Brand Manager
- Stagiar de management
- Cercetator de piata
- Asociat/manager de marketing
- Strategist de marketing
- Ofițer de dezvoltare de produse
- Ofițer PR
- Executiv/manager rețele sociale
Premiul Westminster pentru angajare
Angajatorii apreciază absolvenții care au investit în dezvoltarea lor personală și profesională – iar premiul nostru de angajare Westminster vă oferă șansa de a documenta și demonstra oficial aceste activități și realizări.
Premiul este flexibil și poate fi finalizat în timpul tău, cuprinzând un set de activități extracurriculare de bază și opționale.
Activitățile pot include dobândirea de experiență printr-un loc de muncă cu fracțiune de normă sau un plasament, înscrierea la o schemă administrată de universitate – cum ar fi mentorat sau predarea într-o școală – sau finalizarea exercițiilor online.
Admitere
Curriculum
Diplomele noastre în marketing au un prim an comun, care vă permite să experimentați toate domeniile principale în marketing înainte de a vă finaliza diploma pentru a se potrivi cu alegerea dvs. de carieră, concentrându-vă fie pe marketing internațional, management de marketing sau comunicare de marketing.
Următoarele subiecte sunt indicative pentru ceea ce veți studia la acest curs.
Anul 1
Sunteți introdus în teoriile, conceptele și instrumentele și tehnicile emergente de marketing și marketing digital. Ne concentrăm pe client, examinând comportamentul cumpărătorului și factorii care afectează percepțiile și deciziile de cumpărare.
Subiectele de studiu includ:
- Comportamentul cumpărătorului
- Esențiale de marketing digital
- Dezvoltare profesională pentru marketeri
- Fundamentele Marketingului
- Mediul global de marketing
Veți avea, de asemenea, posibilitatea de a lua un modul opțional care vă extinde abilitățile sau vă ajută să obțineți cunoștințe mai aprofundate în domeniul dumneavoastră de specialitate. Modulul dvs. de opțiuni poate fi o limbă străină.
Nivelul de credit 4
Anul 2
Veți învăța cum să furnizați un proiect de cercetare de marketing, să proiectați o cercetare adecvată, să colectați date primare și secundare, să efectuați analize atât calitative, cât și cantitative și să utilizați rezultatele pentru a îmbunătăți procesul decizional de marketing. Modulele opționale vă permit să alegeți subiectele care vă interesează cel mai mult. De exemplu, marketingul cu amănuntul examinează provocările cu care se confruntă multiplii de retail online și din magazine și factorii care stau la baza schimbării industriei, bazându-se pe experiențele din viața reală din lumea modei și a comerțului cu amănuntul alimentar. În marketingul B2B, veți fi introdus în relațiile complexe de cumpărare și vânzare dintre organizații și probleme de marketing, cum ar fi comerțul electronic, managementul conturilor cheie și etica lanțului de aprovizionare. Alte opțiuni vă oferă posibilitatea de a lua în considerare etica și responsabilitatea socială în marketing, utilizarea rețelelor sociale în marketing sau ca pasionat de sport, puteți lua în considerare modulul de Marketing Sportiv.
Subiectele de studiu includ:
- Dezvoltarea mărcii dvs. profesionale
- Valori de marketing
- Cercetare de piata
- Managementul produsului și al mărcii
Plus două opțiuni de la Etică și Responsabilitate Socială în Marketing, Marketing B2B, Servicii de marketing, Marketing cu amănuntul, Social Media Marketing, Marketing sportiv sau alte domenii de afaceri, inclusiv limbi străine.
Nivelul de credit 5
Anul de plasare
Între anii 2 și 3, puteți efectua un plasament în afaceri de un an. Studenții din trecut au efectuat stagii într-o varietate de IMM-uri și organizații prestigioase, inclusiv British Airways, Disney UK și Heinz. Alternativ, puteți studia în străinătate la una dintre instituțiile noastre partenere. De asemenea, puteți alege să vă împărțiți anul în străinătate într-un schimb de primul semestru și un stagiu de muncă din al doilea semestru, ambele efectuate în străinătate, sau să efectuați un an de plasare în străinătate.
Anul 3
Continuăm să vă extindem cunoștințele despre managementul marketingului, învățând cum să folosiți valorile pe care le-ați studiat deja pentru a analiza datele colectate și să le folosim pentru a informa deciziile de strategie de marketing. În plus, veți analiza mai în profunzime modul în care mărcile se promovează folosind diferitele platforme și media de comunicare de marketing. Veți dezvolta, de asemenea, o strategie de marketing pentru un proiect de marketing live care în trecut a inclus colaborarea cu o mică afacere și o organizație caritabilă internațională.
Aveți ocazia să susțineți o dizertație în care veți cerceta un subiect la alegerea dvs. De exemplu, puteți analiza modul în care un nou produs este lansat pe piață, modul în care influențatorii sunt folosiți pentru a comercializa mărcile prin intermediul rețelelor sociale și modul în care mărcile își modifică mesajele pe parcursul călătoriei clienților. Alternativ, puteți analiza modul în care o companie își dezvoltă implicarea pentru a-și păstra clienții sau modul în care o marcă își poate îmbunătăți clasarea pe motoarele de căutare.
Subiectele de studiu includ:
- Analizarea problemelor și proiectarea soluțiilor pentru marketing
- Analize de marketing
- Comunicări de marketing
- Managementul marketingului
Plus două opțiuni de la Destinație, Marketing cultural și patrimoniu, Marketing interactiv și digital, Management global de marketing, Dezvoltare de noi produse, Vânzări și management contemporan, o disertație sau alte domenii de afaceri, inclusiv limbi.
Nivelul de credit 6
Oportunități internaționale
Multe dintre cursurile noastre oferă experiențe internaționale de studiu și muncă, iar Universitatea oferă alte oportunități globale pentru care toți studenții pot aplica - astfel încât orice ați studia, veți avea șansa de a pleca în străinătate.
Oportunitățile ar putea include:
- Participarea la schimburi semestriale sau anuale la instituții din întreaga lume
- Participarea la o școală internațională de vară sau o excursie
- Dezvoltarea CV-ului prin voluntariat sau stagii de muncă în străinătate
Experiența internațională lărgește orizonturile, sporește încrederea în sine și îmbunătățește înțelegerea globală, pe lângă faptul că este fantastică pentru cariera ta.
Galerie
Taxa de școlarizare a programului
Burse și finanțare
Universitatea este dedicată susținerii studenților ambițioși și restante și oferim o varietate de burse studenților eligibili care acoperă toate sau o parte din taxele de școlarizare.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.