4 Istorie Bachelor's degrees in Mexic
- Nivel Licenţă
- BBA
- America de Nord
- Mexic
- Studii umaniste
- Istorie
- 41111More in America de Nord
- Statele Unite ale Americii120
- Canada19
4 Istorie Bachelor's degrees in Mexic
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Licențiat în învățământ secundar cu specialitate în istorie
- Toluca, Mexic
Nivel Licenţă
În campus
Spaniolă
Educația secundară, faza finală a educației de bază, are ca scopuri fundamentale să promoveze la copiii și tinerii mexicani dezvoltarea abilităților intelectuale de bază necesare pentru a învăța permanent în mod autonom și pentru a acționa cu inițiativă și eficacitate în situații multiple de viață. în fiecare zi. De asemenea, se așteaptă ca învățământul secundar să contribuie la consolidarea dobândirii cunoștințelor de bază despre lumea naturală și socială, precum și la formarea de atitudini și valori necesare pentru coexistența socială și încorporarea responsabilă în viața și munca adultului. productiv. Această abordare stabilește ca prioritate a învățământului secundar dezvoltarea abilităților intelectuale, cum ar fi abilitatea de a selecta și utiliza informațiile, de a analiza și de a face propriile judecăți cu privire la realitatea socială și naturală, dezvoltarea anchetelor și a obiceiurilor de studiu pentru a continua să învețe în mod autonom, ca precum și atitudini de interes și curiozitate pentru cunoaștere. Realizarea acestor scopuri este o sarcină a întregului personal didactic și de conducere din fiecare școală secundară; Cu alte cuvinte, implică faptul că fiecare dintre profesori, indiferent de materia pe care o predau, contribuie în mod deliberat - prin activități didactice, relații cu elevii, participarea la alte activități școlare - pentru a ajuta elevii să atingă aceste obiective. În conformitate cu aceste obiective, începând din 1993, au fost stabilite noi programe de studiu pentru învățământul secundar, iar în fiecare a fost promovată reorientarea practicilor didactice. În cazul predării istoriei, se evidențiază două aspecte: reintegrarea istoriei 3 ca subiect specific de studiu pentru a înlocui aria științelor sociale și, în special, regândirea abordării didactice. Scopul acestei schimbări este de a face cunoștințele istorice mai interesante și accesibile studenților și, în acest fel, dobândesc cunoștințe de bază, își dezvoltă curiozitatea cu privire la trecut și, mai ales, își dezvoltă capacitățile de a gândi istoric despre fapte sau situații sociale actuale.
Higher Teacher Training School of Jalisco (Escuela Normal Superior de Jalisco)
Licențiat în predare și învățare a istoriei în învățământul secundar
- Guadalajara, Mexic
BBA
În campus
Spaniolă
Proiectarea curriculumului se bazează pe cele mai recente tendințe în formarea profesorilor; pentru el, nivelul la care vor preda, domeniul Istoriei și didactica sa sunt subliniate și aprofundate din diferite perspective teoretico-metodologice care fac obiectul predării în educație și cele care explică procesul educațional; în provocările cu care se confruntă formarea profesorilor în Școlile Normale, ca instituții de învățământ superior; în natura și dezvoltarea practicilor programe pedagogice actuale și emergente, date fiind noile probleme cu care se confruntă profesorul ca urmare a multiplelor schimbări sociale, culturale, economice, tehnologice și educaționale pe care societatea noastră și le are un impact notabil asupra serviciului educațional , asupra instituțiilor și a profesioniștilor din educație. La fel, se susține în cadrul normativ și pedagogic stabilit în Modelul educațional pentru învățământul obligatoriu. Astfel, încorporarea educației socio-emoționale, accentul pus pe procesele de formare cu incluziune și echitate, utilizarea tehnologiilor într-un mod transversal pentru a crea medii de învățare diverse, va reduce decalajele dintre formarea profesorilor în Școala Normală și dezvoltarea profesională a acesteia în domeniul obligatoriu. educaţie.
Centre for Research and Advanced Studies in Social Anthropology (Centro de Investigaciones y Estudios Superiores en Antropología Social (CIESAS))
Maestru de istorie (peninsulară)
- Mexico City, Mexic
Nivel Licenţă
În campus
Spaniolă
Postuniversitar care are ca scop formarea personalului științific de cel mai înalt nivel, care se distinge prin abilitățile și abilitățile de cercetare istorică și socială, necesare pentru efectuarea analizelor critice și a propunerilor teoretico-metodologice solide și originale, bazate pe studiul problemelor regionale naționale cele mai semnificative. și internațional. Se predă la Unitatea Regională Peninsulară.
Autonomous University of Campeche (Universidad Autónoma de Campeche (UACam))
Licențiat în istorie
- Campeche, Mexic
Nivel Licenţă
În campus
Spaniolă
Scopul principal al diplomei în istorie este de a instrui profesioniști în studiul proceselor istorice care constituie prezentul, capabil să se dezvolte ca cercetători și să desfășoare predarea și diseminarea istoriei în diferite sectoare ale societății. Pe scurt, un subiect dedicat nevoilor societății sale și transformării mediului său prin formarea și creșterea conștientizării istorice și sociale.
Răspunde la câteva întrebări și îți vom pune la dispoziție programe!
Tip de diplomă populară
Format de studiu popular
Nivel Licenţă Programe în Studii umaniste Istorie
Istoria poate implica studierea unui popor, culturi sau țări anume, dar poate implica adesea și prezentarea generală a tendințelor principale. Studenții la istorie trebuie adesea să desfășoare activități de cercetare legate de anumit subiect.
Mexicul este una dintre țările cele mai populare turistice de pe planetă. Țara are ambele zone tropicale și temperate oferind studenților cel mai bun timp aici. Dacă doriți să studieze pentru cursul dumneavoastră în Universitatea Nationala Autonoma din Mexic, aceasta va fi o viață strălucitoare cu mult divertisment din țară, precum și.
O diplomă de licență este oferită studenților care au îndeplinit cerințele necesare date de către colegiul sau universitatea la care sunt înscriși. Aceste cerințe pot include trei până la șapte ani de focalizare pe un anumit subiect, adesea fiind menționat ca și subiect principal de studiu sau concentrare.