3 Bachelor's degrees in Toluca
- Nivel Licenţă
- America de Nord
- Mexic
- Toluca
3 Bachelor's degrees in Toluca
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Licențiat în învățământ secundar cu specialitate în istorie
- Toluca, Mexic
Nivel Licenţă
În campus
Spaniolă
Educația secundară, faza finală a educației de bază, are ca scopuri fundamentale să promoveze la copiii și tinerii mexicani dezvoltarea abilităților intelectuale de bază necesare pentru a învăța permanent în mod autonom și pentru a acționa cu inițiativă și eficacitate în situații multiple de viață. în fiecare zi. De asemenea, se așteaptă ca învățământul secundar să contribuie la consolidarea dobândirii cunoștințelor de bază despre lumea naturală și socială, precum și la formarea de atitudini și valori necesare pentru coexistența socială și încorporarea responsabilă în viața și munca adultului. productiv. Această abordare stabilește ca prioritate a învățământului secundar dezvoltarea abilităților intelectuale, cum ar fi abilitatea de a selecta și utiliza informațiile, de a analiza și de a face propriile judecăți cu privire la realitatea socială și naturală, dezvoltarea anchetelor și a obiceiurilor de studiu pentru a continua să învețe în mod autonom, ca precum și atitudini de interes și curiozitate pentru cunoaștere. Realizarea acestor scopuri este o sarcină a întregului personal didactic și de conducere din fiecare școală secundară; Cu alte cuvinte, implică faptul că fiecare dintre profesori, indiferent de materia pe care o predau, contribuie în mod deliberat - prin activități didactice, relații cu elevii, participarea la alte activități școlare - pentru a ajuta elevii să atingă aceste obiective. În conformitate cu aceste obiective, începând din 1993, au fost stabilite noi programe de studiu pentru învățământul secundar, iar în fiecare a fost promovată reorientarea practicilor didactice. În cazul predării istoriei, se evidențiază două aspecte: reintegrarea istoriei 3 ca subiect specific de studiu pentru a înlocui aria științelor sociale și, în special, regândirea abordării didactice. Scopul acestei schimbări este de a face cunoștințele istorice mai interesante și accesibile studenților și, în acest fel, dobândesc cunoștințe de bază, își dezvoltă curiozitatea cu privire la trecut și, mai ales, își dezvoltă capacitățile de a gândi istoric despre fapte sau situații sociale actuale.
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Licențiat în învățământ secundar cu specialitate în biologie
- Toluca, Mexic
Nivel Licenţă
În campus
Spaniolă
Dezvoltarea și consolidarea abilităților, competențelor intelectuale, atitudinilor și valorilor necesare unei dezvoltări optime în viața de zi cu zi, constituie un scop central al educației de bază. Învățământul secundar preia și continuă formarea începută în școala primară și își propune să promoveze dezvoltarea completă și cuprinzătoare a adolescenților care primesc serviciul. Educația cuprinzătoare în școala secundară urmărește să promoveze în comun dimensiunile personale și sociale, în special cele care se referă la aspecte etice, afective, atitudinale și intelectuale. Se așteaptă ca acest lucru să favorizeze autonomia elevilor, învățarea pe tot parcursul vieții, precum și promovarea eficacității personale în prezent și în munca și viața lor civică viitoare. În acest context, din reforma inițiată în 1993, predarea științelor naturii capătă o mai mare relevanță. În special, abordarea predării biologiei este reformulată pentru a consolida relațiile dintre mediile personale și sociale ale studenților. În acest fel, încearcă să asocieze abilitățile, valorile, atitudinile și cunoștințele lor cu experiența personală, familială și comunitară pentru a favoriza luarea de decizii în cunoștință de cauză pentru îmbunătățirea sănătății și a mediului. Aplicarea unei abordări eminamente formative necesită o reorientare a performanței didactice și o reevaluare a rolului elevului pe baza noilor propuneri de formare inițială a cadrelor didactice. În acest sens, pregătirea cadrelor didactice competente și a profesioniștilor din învățământul secundar trebuie să răspundă nevoilor de învățare de bază ale elevilor la care să se ocupe atunci când absolvesc școala normală. În cazul specialității de biologie, acest document enumeră aceste nevoi, precum și competențele și abilitățile pe care viitorul profesor va trebui să le dobândească în timpul pregătirii lor. De asemenea, prezintă descrierea subiectelor pe harta curriculară pentru specialitatea menționată.
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Licențiat în învățământ secundar cu specialitate în matematică
- Toluca, Mexic
Nivel Licenţă
În campus
Spaniolă
În ultimii 20 de ani, cercetarea în educația matematică în Mexic și în multe alte țări ale lumii a raportat o cantitate semnificativă de cunoștințe utile pentru îmbunătățirea curriculumului la diferite niveluri educaționale, dar în special în învățământul de bază. Școala secundară, considerată în prezent ca ultimul pas al educației de bază în Mexic, atribuie predării, studierii și învățării matematicii un loc important în planul de studiu și programele, deoarece este un spațiu privilegiat pentru ca elevii și adolescenții să dobândească cunoștințe, să dezvolte abilități. , și încurajează atitudini care le permit să rezolve probleme de diferite tipuri și să continue să învețe independent. Scopul fundamental al studierii matematicii la nivelul de bază este de a umple conceptele matematice cu semnificație, astfel încât acestea să poată fi utilizate flexibil și adecvat în rezolvarea problemelor. Memorarea tehnicilor și aplicarea lor într-un mod mecanic și-au arătat ineficiența și încetul cu încetul lasă loc reflecției, căutării creative, adoptării unor procedee din ce în ce mai eficiente. Pentru a atinge scopul fundamental al studierii matematicii în învățământul secundar, este necesar să se reorienteze rolul celor trei factori fundamentali care intervin în procesul didactic: profesorul, elevii și activitățile de studiu. Când se vorbește despre procesul didactic sau procesul de studiu, se face trimitere la interacțiunile stabilite între elevi, profesor și activitățile de studiu. Acestea din urmă sunt situațiile sau problemele care apar în materialele de sprijin disponibile profesorului, atât cele furnizate de Ministerul Educației Publice, cât și textele comerciale. Din cele de mai sus, a rezultat necesitatea modificării curriculum-ului pentru diploma de licență în învățământul secundar,
Răspunde la câteva întrebări și îți vom pune la dispoziție programe!
Tip de diplomă populară
Format de studiu popular
Nivel Licenţă Programe în Toluca, Mexic
Mexicul este una dintre țările cele mai populare turistice de pe planetă. Țara are ambele zone tropicale și temperate oferind studenților cel mai bun timp aici. Dacă doriți să studieze pentru cursul dumneavoastră în Universitatea Nationala Autonoma din Mexic, aceasta va fi o viață strălucitoare cu mult divertisment din țară, precum și.
O diplomă de licență este oferită studenților care au îndeplinit cerințele necesare date de către colegiul sau universitatea la care sunt înscriși. Aceste cerințe pot include trei până la șapte ani de focalizare pe un anumit subiect, adesea fiind menționat ca și subiect principal de studiu sau concentrare.