MasterStudii de DoctoratLawMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo

76 Relații publice Bachelor's degrees found

Search for subject or location
Filtre
Filtre
  • BA
  • Nivel Licenţă
  • BSc
  • BBA
  • Studii de marketing
  • Relații publice
Sortare după

    37
    30
    6
    3

  • 76
  • More in Studii de marketing
  • Marketing490
  • Reclame68

  • Europa30
  • America de Nord27
  • Asia12
  • Oceania2
  • Africa2
  • America de Sud2
  • America Centrală și Caraibe1

    2
    3
    20
    33

    62
    10

    61
    9
    2
    2
    1

    67
    9
    1

76 Relații publice Bachelor's degrees found

Nivel Licenţă Programe în Studii de marketing Relații publice

Un relații publice este arta de diseminare a informațiilor relevante de la o organizație la clienții săi și lumea exterioară. Aceasta este o practică considerată ca fiind foarte importantă și abstract benefic pentru progresul organizației. Acest lucru necesită abilități de comunicare de calitate pentru a ajuta la menținerea unui raport remarcabil cu mediul exterior. În lumea modernă de tehnologie, unul ar trebui să înțeleagă cum de a crea, edita și trage diverse imagini digitale și materiale filmate pentru clientii pentru a vedea acolo pe spații sociale mass-media. Relațiile publice sunt despre strategiile de comunicare de calitate, precum și cele mai bune tactici de a gestiona lume competitivă.

Licențiat în Relații Publice este un program de diplomă de licență care vă oferă posibilitatea de a înțelege înțelegerea teoretică existentă a relațiilor dintre mass-media, societate și o organizație.Cursul explorează management de eveniment și modul în care o organizație se ocupă de criză, precum și reclame și planificarea campaniei. Prin diverse stagii și a altor practici de teren, elevii sunt expuse la aplicațiile din lumea reală de abilitățile și cunoștințele dobândite prin diplomă de licență Relații Publice.

La absolvire cu un grad de licență în Relații Publice, are o viata carieră strălucitoare într-o serie de sectoare, cum ar fi organizațiile non-guvernamentale, zone corporative, organizații guvernamentale și agenții de larg consum, printre alte locuri. Abilitățile sunt aplicabile atât la nivel local și internațional.