Bachelor in Marketing Management
Venlo, Ţările de Jos
DURATA
4 Years
LIMBI
Engleză, Germană
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 2.314 *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* Statutory tuition fees Full-time| Statutory tuition fees Part-time- € 2.130
Introducere
Marketing Management este un program de licență de 4 ani. Înveți să înțelegi de ce unele produse au succes în timp ce altele nu, precum și cum poți influența asta. Programul de studiu acoperă toate aspectele de marketing: de la cercetarea și analiza piețelor până la explorarea nevoilor clienților dvs. până la a afla despre puterea canalelor precum Instagram sau TikTok și cum poate fi folosită lumea digitală pentru a crea noi oportunități. Ca student în managementul marketingului, te transformi treptat într-un expert în marketing cu experiență într-un mediu internațional.
De ce managementul marketingului
- Specializare în marketing din ziua 1
- 2 stagii integrate (aprox. 6 luni fiecare) cu companii din întreaga lume
- Cursuri mici cu maximum 30 de studenți
- Sprijin personal prin coaching individual în carieră
- Optional semester abroad at one of more than 125 partner universities worldwide
- Posibilitatea de a-ți construi rețeaua pe parcursul studiului, cu mai multe proiecte în cooperare cu companii și prin două stagii
- Activități extracurriculare pentru a vă îmbunătăți CV-ul, cum ar fi asociația de studiu IMagine, prietenii studenți și Global Lounge
How does your week look
În general, sunt programate fixe 20 de ore de contact pe săptămână. Restul timpului (aproximativ 20 de ore) este alocat proiectelor practice și auto-studiului.
Admitere
Curriculum
Anul 1
În anul 1, te scufunzi în elementele de bază ale procesului de marketing și ale marketingului online. Cercetați comportamentul consumatorilor și obțineți informații despre cercetarea economică științifică și afaceri. În plus, dobândiți și dezvoltați abilități soft relevante, cum ar fi comunicarea, negocierea, munca în echipă, profesionalismul și responsabilitatea. De asemenea, vei începe să înveți o nouă limbă.
Anul 2
În anul 2, îți aprofundezi cunoștințele de marketing cu subiecte precum managementul mărcii, marketingul digital și controlul marketingului. Obțineți o perspectivă asupra practică prin mai multe proiecte. Proiectul principal din anul 2 este StartUp Factory, care presupune lucrul împreună cu studenți din diferite programe de studiu. Alegeți dintre 4 tipuri de proiecte, cum ar fi înființarea start-up-ului sau lucrul la soluții creative pentru probleme la companii reale. Fiecare proiect StartUp Factory vă permite să vă lucrați la creativitate și să aflați mai multe despre comunicarea cu oameni din medii diferite.
Anul 3
În primul semestru al anului 3, faci un stagiu de muncă la o companie la alegerea ta. Acest lucru vă permite să vă exersați abilitățile de marketing pentru viitor. Îți vei aprofunda cunoștințele în lumea reală a afacerilor. Stagiul de muncă poate fi finalizat într-o țară la alegere.
În al doilea semestru al anului 3, vă aprofundați cunoștințele despre o anumită temă urmând un program minor. Un program minor vă permite să dobândiți cunoștințe într-un domeniu la alegerea dvs. Puteți alege să faceți acest minor la Fontys, la una dintre universitățile noastre partenere din Țările de Jos sau la una dintre cele 125 de universități partenere din întreaga lume.
Anul 4
În anul 4, veți lucra la un proiect mare de caz real cu o companie existentă. În plus, oferim module de marketing aprofundate, cum ar fi CRM și Analytics de date, competențe de afaceri interculturale, comerț internațional și subiecte de marketing. În ultimul semestru, vei face un alt loc de muncă și vei lucra la o problemă practică în cadrul unei companii. Raportați soluțiile la această problemă practică în produsul final: raportul de absolvire. Odată ce ați încheiat această parte finală a programului de studii, veți fi recompensat cu diploma de licență recunoscută la nivel internațional.
Galerie
Rezultatul programului
Ce ai de gând să înveți
- Înțelegerea puterii mărcilor (de exemplu, Apple, Netflix, Tesla & Co.)
- Dezvoltarea strategiilor de marketing
- Înțelegerea diferențelor culturale în marketing
- Crearea de campanii de marketing (de exemplu, pe platforme de social media, cum ar fi Instagram, Snapchat și TikTok)
- Cercetarea nevoilor clienților și a comportamentului consumatorului (de exemplu, cu sondaje proprii)
- Dezvoltarea propriilor modele de afaceri digitale
- Abilități soft relevante (prezentări sigure, tehnici de creativitate etc.)
- Înființarea propriei companii start-up
Burse și finanțare
Unele programe de studiu Fontys oferă studenților lor bursa Holland. Este posibil să fiți eligibil și pentru alte burse care nu sunt oferite de Fontys.
Oportunități de carieră
În peisajul afacerilor de astăzi, organizațiile nu pot supraviețui fără un marketing puternic. Prin campanii de marketing inteligente și creative, companiile comunică cu grupurile țintă. În calitate de agent de marketing versatil, puteți lucra în aproape orice companie. Domeniul marketingului este foarte vast, ceea ce se reflectă în diferitele funcții pe care le ocupă marketerii. Absolvenții noștri lucrează ca:
- Manager Conturi
- Consilier de comunicare
- Brand Manager
- Consultant
- Manager de campanii
- Marketer pentru comportamentul consumatorului
- Marketer digital
- Marcator de produse
- Marketer de vânzări
- Trade Marketer
- Manager social media
- Manager de vanzari
- Cercetător de piață
- Antreprenor