Universidad Francisco Marroquin

Introducere

Citește Descrierea Oficială

Universidad Francisco Marroquín, cunoscut și sub acronimul său UFM, este o universitate privată și seculară din Guatemala City, Guatemala. A fost înființată în august 1971 în jurul filozofiei libertarianismului.

Potrivit economistului Milton Friedman, acesta este "una dintre cele mai mari universități din America Latină".

Scopul nostru a fost studierea și diseminarea principiilor etice, economice și juridice ale societății libere. Am fost convins că, pe termen lung, ideile guvernează; că dacă țara noastră se bucura de prosperitate pașnică, fără presiuni din partea grupurilor ideologice, era necesar ca suficient de mulți oameni influenți să înțeleagă în mod clar organizarea societății libere și astfel să obțină convingerea și curajul de ao apăra.

Amigos em campus universitárioNaassom Azevedo / Unsplash

misiune

Misiunea noastră este să învățăm și să disemineză principiile etice, legale și economice ale unei societăți a oamenilor liberi și responsabili.

valorile

adevăr

Adevărul este un mijloc necesar și vital pentru a ajunge la bine

libertate

Doar în libertate putem urmări fericirea, răspundem și acționăm moral.

justiție

Dreptatea trebuie să recunoască fiecare persoană ca a ei.

virtuțile

116101_Virtudes.jpg

Excelență academică

definiție

  • Înțelegem prin "excelență" o calitate superioară care face oamenii sau lucrurile demne de apreciere sau de stimă singulară. Și pentru "excelența academică", calitatea ideilor, principiilor și acțiunilor celor care, ca profesori sau studenți, se situează în mod obișnuit deasupra simplei împliniri materiale și de rutină a datoriei lor, constituind un exemplu viu de viață coerentă pentru toți. Excelența înțeleasă în acest fel este posibilă numai într-un cadru de libertate, competență și respect.
  • Excelența academică trebuie să fie câștigată și apărată într-un mod profesionist. În același fel, ea poate fi concepută doar ca rezultat al eforturilor tenace și renunțărilor uneori dureroase, esențiale pentru a putea deschide noi lacune și căi în domeniul cunoașterii.
  • O instituție care urmărește excelența academică este demonstrată și acreditată de emulatorii și imitatorii pe care îi inspiră de-a lungul anilor.
  • O persoană care aspiră la excelență nu poate fi realizată ca atare, dacă, în fiecare caz, nu cere în mod continuu mai mult decât ceilalți.

Excelența profesorului

  • Excelența academică a profesorului presupune o pregătire îndepărtată (susținută de prerogativele sale) și o pregătire atentă (constând în pregătirea atentă și zilnică a fiecărui subiect și a fiecărei clase) pentru a pune cu generozitate la dispoziția studenților experiența sa ca învățător și educator, entuziasmul său pentru subiectul pe care îl transmite și atenția sa fermă, curtenitoare și personalizată pentru fiecare dintre ei.
  • De asemenea, implică claritate și coerență în ideile pe care încearcă să le transmită, cunoașterea situației concrete a studenților, discernământul de a selecta, aloca și prioritiza sarcinile, discreția de a cere și a sugera citirile cele mai pertinente.
  • Claritatea expunerii nu ar trebui să fie negociată, ci pusă la dispoziția studenților într-un gest de fericire și curtoazie.
  • Ceea ce distinge profesorul excelent ca marcă este dorința sa de îmbunătățire personală continuă în tot ce gândește, spune, face și învață.

Excelența studenților

  • Forța și permanența unei instituții de învățământ se bazează pe pregătirea studenților pe care o selectează cu atenție, luând în considerare, printre alți factori, aptitudinea academică și capacitatea sa de conducere.
  • Excelența academică a elevilor se manifestă prin curiozitatea lor intelectuală, prin disciplina lor în ceea ce privește utilizarea timpului lor de studiu și participarea la ore, capacitatea lor de a renunța la gusturi, satisfacții și succese imediate, cultivarea virtuților și valorile fundamentale, bogăția și selecția lexiconului în interiorul și în afara sălii de clasă, capacitatea sa de a folosi în mod oportun resursele puse la dispoziția sa.
  • Aceasta implică un echilibru rezonabil și adaptat realității elevului, între studiile umaniste, internalizate în timpul studiilor anterioare, îndreptate spre performanța sa bună ca cetățean și tatăl sau mama familiei de mâine și stăpânirea tehnicilor-cheie în ramura academică aleasă.
  • Excelența academică a elevului este fundamentul succesului său în domeniul profesional și se va reflecta în gradul obținut ca urmare a eforturilor sale. Excelența rezultatelor profesionale rezultă din combinarea ideală a valorilor și principiilor care ghidează viața fiecărei persoane de bunăstare și actualizarea acestora în specializarea lor preferată (presupunând că fiecare are o performanță mai bună în ceea ce este cel mai mult îi place)

Ele trebuie înțelese ca vertebre ale excelenței academice a elevului:

  • Abilitatea sa de a observa, abstracti si deduce logic si de a exprima in mod clar si precis, in cuvinte si in scris, ideile si convingerile sale.
  • Dorința dvs. de a vă continua să vă lărgi cunoștințele.
  • Serenitatea sa minții în momentul în care a interogat sau a respins pozițiile altora și a-și apăra propriile.
  • Capacitatea sa de uimire la evenimentele de zi cu zi.
  • Înclinația lui de a citi, a asculta, a vorbi și a scrie cu un sens critic și, în același timp, a conștientizat limitele capacității umane de a se înțelege și de a înțelege pe alții.
  • Determinarea ei de a-și imagina realitatea diferită de modul în care a fost prezentată și cum i-au obișnuit să o vadă.
  • Abilitatea lor de a pune în practică cunoștințe tehnice și de specialitate și de a dezvolta abilitățile și abilitățile necesare exercitării activității de afaceri.
  • Tenacitatea sa în a urmări, a face și a răspândi binele, știind că va trebui să rămână vigilentă în propria sa libertate și să se confrunte, cu un curaj prudent, cu riscurile implicate în orice provocare umană.
  • Sfârșitul oricărui proces educațional este formarea unor oameni care știu să-și asume angajamente și să profite de oportunități, fără să permită sau să permită nimănui să-și submineze demnitatea.

Locații

Orașul guatemala

Address
6A Calle,final
01010 Orașul guatemala, Departamentul Guatemala, Guatemala

Bursa de studiu Keystone

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră