MEF University

Introducere

Citește Descrierea Oficială

Cunoștințe și experiență de 47 de ani

MEF University , care a admis primii studenți în anul universitar 2014-2015, își propune să devină o universitate care păstrează spiritul antreprenorial, gândirea inovatoare și creativitatea în prim-plan și are capacitatea de a crea valoare adăugată globală și locală cu modelul său educațional distinct.

Viziune și misiune

Viziune

Educarea liderilor inovatoare și antreprenoriale la nivel mondial pentru a modela viitorul.

Misiune

Absolvenți de studenți cu gândire înainte, care posedă capacitatea de a concura la nivel național și internațional și de a-și asocia identitatea națională cu valorile globale; care se perfecționează în mod continuu, conduc tehnologia, acționează respectuos față de mediu, respectă valorile sociale și etice; care posedă capacitatea de a combina și de a-și aplica calitățile de creativitate, spirit antreprenorial și conducere cu competențele lor de cercetare, pentru a rupe noi motive în arena națională și internațională,

Aduceți împreună și sprijiniți cercetătorii orientați spre cercetare, care vor aduce contribuții la nivel global la domeniile lor profesionale, știință și tehnologie,

Stabilirea și susținerea infrastructurii necesare și crearea unui mediu de inspirație pentru facultate, studenți și personal pentru a atinge aceste obiective.

112142_pexels-photo-1595391.jpeg

Fundația din spatele nostru

În calitate de lideri ai educației de calitate din Turcia cu școlile naționale și internaționale, obiectivul fundamental al instituțiilor educaționale MEF a fost acela de a-și consolida misiunea de durată în domeniul educației cu o universitate.

Instituțiile educaționale MEF au creat o diferență în educație cu acumularea de cunoștințe și experiență de 43 de ani, iar MEF University fost înființată de Fundația pentru Educație și Cercetare Științifică İbrahim Arıkan, cu scopul de a continua acest succes la nivelul învățământului superior.

MEF University , care a admis primii studenți în anul universitar 2014-2015, își propune să devină o universitate care păstrează spiritul antreprenorial, gândirea inovatoare și creativitatea în prim-plan și are capacitatea de a crea valoare adăugată globală și locală cu modelul său educațional distinct.

MEF University a absolvit toate pregătirile necesare pentru a deveni o universitate care să poată răspunde cerințelor secolului actual, să aibă diploma recunoscută la nivel mondial și să dețină o poziție de înaltă recunoaștere cu organizarea academică și administrativă internațională, abordarea managementului dinamic și accesibil și abordarea sa inovativă și ecologică în crearea infrastructurii fizice.

112185_pexels-photo-1438072.jpeg

Viata de campus

Campusul MEF University este situat în Maslak, centrul financiar și comercial al orașului Istanbul. Campusul este situat convenabil la câțiva pași de stația de metrou ITU Maslak. Campusul în care elevii își pot îndeplini toate nevoile zilnice oferă multe oportunități pentru viața elevilor îmbogățit și o platformă accesibilă pentru cultură și artă situată chiar lângă campus va permite studenților să experimenteze o calitate a vieții care să depășească credințele. Studenții noștri vor putea să țină pasul cu evenimentele culturale și artistice grație complexului de lângă campus și vor avea, de asemenea, posibilitatea de a cunoaște viața de afaceri locală datorită locației importante și centrale a lui Maslak. Cu sălile moderne de clasă și zonele pentru viața socială, Campusul MEKL al MEF University Maslak vă așteaptă.

Învățare invizibilă

Tehnologia informației avansată rapid cuprinde și schimbă toate aspectele vieții noastre, de la modul în care interacționăm, cu felul în care citim cărțile, felul în care comandăm mâncarea, cum venim împreună pentru o întâlnire de afaceri. De ce nu ar trebui să ne schimbăm și modul nostru de învățare?

Ce este Învățarea Flipped?

Eric Mazur, profesor de fizică la Universitatea Harvard, definește procesul de învățare ca pe un proces în două etape. Primul pas este transferul de cunoștințe (transmiterea cunoștințelor de la sursa cunoașterii către student prin intermediul profesorului lor și resurse diferite), iar a doua este internalizarea cunoașterii de către student.

În sistemul de învățământ tradițional, membrilor facultății li se dă sarcina ușoară de a transfera cunoștințele studenților în clasă, în timp ce elevii se confruntă cu sarcina dificilă de a-și îndeplini sarcinile și de a-și internaliza singuri cunoștințele. În cadrul modelului de învățare flipped, transferul de cunoștințe către studenți are loc înainte de clasă, prin intermediul videoclipurilor de curs pregătite de membrii facultății și a materialelor de suport, cum ar fi articole, fișiere Excel, pdf, vizual, imagini și PowerPoint. Aceasta înseamnă că instrucțiunile directe se mută din spațiul de învățare al grupului în spațiul individual de învățare. Spatiul de grup rezultat este transformat intr-un mediu de invatare Flipped, care este dinamic si interactiv in care profesorul ghideaza studentii pe masura ce aplica concepte si se angajeaza creativ in materie. Acest lucru permite elevilor să-și internalizeze și să-și dezvolte cunoștințele - esența reală a faptului de a fi un cursant - în sala de clasă, în colaborare cu profesorul și colegii de clasă.

De ce este nevoie de sistemul de învățare răvășit?

Oamenii născuți după introducerea tehnologiei internet, care este acum peste tot în viața noastră de zi cu zi, sunt mult mai rapizi decât generațiile anterioare în atingerea lumii digitale și a ceea ce cuprinde. Unul dintre cele mai bune exemple este povestea din data de 25 septembrie 2006 a unui tânăr de 3 ani care se găsea online pe computerul de acasă și reușind să cumpere o mașină pe măsură ce mama uitase să iasă din contul său de internet (BBC News ). Generațiile Y și Z au crescut în mod independent, interconectate cu tehnologia, comunicând cu ușurință cu colegii lor din întreaga lume și ținându-se de noile instrumente tehnologice care apar și dispar rapid. Trebuie acceptat faptul că a devenit imposibilă educarea noilor generații ale viitorului cu un sistem universitar tradițional de 900 de ani. Din acest motiv, MEF University a implementat o nouă metodă de predare numită "Învățare flipped". În lumea în care întreaga viață este dominată de tehnologia digitală, învățarea Flipped este o metodă globală care se îndreaptă spre educarea actualilor studenți din Generația Y și a studenților universitari ai viitorului în Generația Z și mai târziu.

Metoda de învățare flipped este bine aliniată cu taxonomia Bloom, deoarece elevii îndeplinesc sarcini cognitive la nivel inferior, cum ar fi dobândirea, memorarea și înțelegerea informațiilor înainte de orele de curs și concentrarea asupra sarcinilor cognitive de nivel superior - aplicarea, analizarea, evaluarea și crearea - în timpul cursului într-un mediu de învățare reciprocă facilitată de profesorii lor.

Cum Învățarea are loc în învățarea Flipped?

În Învățarea Flipped, învățarea are loc în următoarele moduri:

  • Elevii urmăresc videoclipuri de curs, citesc textele și materialele de studiu la dispoziția lor înainte de curs, ia note, pregătesc întrebări despre probleme pe care nu le înțelegeau sau nu le înțelegeau bine.
  • Elevii își trimit întrebările pe teme de clasă la profesor digital înainte de curs.
  • Elevii sunt grupați conform naturii întrebărilor din prima clasă. Elevii încearcă să caute răspunsuri la întrebările lor prin munca în grup și învățarea de la egal la egal. Profesorul monitorizează grupurile și facilitează rezolvarea problemelor.
  • În cea de-a doua oră a clasei, profesorul facilitează învățarea astfel încât să îi încurajeze pe elevi să răspundă la întrebările rămase fără răspuns.
  • Profesorul adresează întrebări pentru a verifica înțelegerea conceptelor de către studenți sau pentru ca studenții să lucreze în echipe pe probleme care privesc aspectele mai practice sau aplicate ale subiectului.
  • Acest model le permite elevilor să treacă de la "oameni cărora li se creează cunoștințe de către profesorii lor" în "oameni care descoperă cunoștințele și iau cunoștințele dobândite cu un pas mai departe".

De ce este mai bine invatarea invizibila pentru studenti?

  • Elevii învață, revizuiesc și revizuiesc materialul cursului în propriul ritm.
  • Fiecare elev are un stil de învățare diferit. În metoda tradițională, profesorul nu poate răspunde sau nu se referă la toate aceste stiluri. Flipped Learning permite studenților să vizioneze cursul pe video la viteza dorită, să le oprească, să le deruleze și să le redea, dacă este necesar.
  • Deoarece lecțiile sunt structurate într-un mod interactiv, reciproc și aplicat, este mai ușor pentru elevi să înțeleagă subiectele.
  • Elevii nu rămân pasivi în clasă, deoarece aceștia sunt cu adevărat responsabili de propria învățare prin munca în echipă; toți elevii participă în mod natural la activități.
  • Elevii co-generează noi cunoștințe prin colaborare și discuții.
  • Elevii care au dor de o clasă din motive medicale sau din cauza activităților sportive și a cluburilor studențești nu sunt lăsate în urmă.
  • Elevii au încă un minim de 2 ore / săptămână ore de lucru cu instructorul lor, o oră din care va fi online. Comunicarea cu membrul facultății este menținută.
  • Materialele de curs sunt întotdeauna disponibile pe platformă. Elevii pot revizui conținutul anterior și le pot revizui ori de câte ori este necesar.
  • Există mai multă interacțiune și contact personal între student și membru al facultății.
  • Elevii au mai multă responsabilitate pentru propria învățare; toți elevii sunt activi în sala de clasă.
  • Toți elevii primesc o instruire individuală individuală.
  • Sarcini cognitive la nivel inferior, cum ar fi amintirea și înțelegerea, se desfășoară înainte de orele de curs, iar studenții se concentrează asupra sarcinilor cognitive de nivel superior - aplicarea, analizarea, evaluarea și crearea - în orele de curs prin învățarea de la egal la egal, facilitată de profesorul lor .

De ce este învățarea inversă atât de reușită?

  • Aceasta sporește angajamentul elevilor.
  • Permite studenților să devină mai axat pe cursanți.
  • Încurajează gândirea critică.
  • Îmbunătățește abilitățile și colaborarea în echipă.
  • Oferă îndrumări mai personalizate pentru studenți.
  • Ea face ca discuțiile din sala de clasă să fie mai eficiente.
  • Îi încurajează pe elevi să se auto-reflecteze.
  • Acesta oferă un instructor și feedback peer.
  • Acesta îi ține pe studenți responsabili pentru propria învățare.
  • Încurajează învățarea prin tehnologii moderne relevante pentru elevii generației Y și Z.

Locații

Maslak

Address
Ayazağa Cad. No.4
34396 Maslak, Istambul, Turcia