Medgar Evers College

Introducere

Citește Descrierea Oficială

Istoria Medgar Evers College

Medgar Evers College are distincția de a fi cel mai tânăr dintre colegiile seniori de patru ani din The City University din New York. La începutul anilor 1960, comunitatea din centrul Brooklyn a recunoscut nevoia și și-a exprimat dorința pentru un colegiu public local. Prin diferite organizații comunitare, inclusiv, dar fără a se limita la, Bedford-Stuyvesant Restoration Corporation, Consiliul Coordonator Central Brooklyn și NAACP, și prin aleșii lor locali, locuitorii din Central Brooklyn s-au apropiat de Consiliul de Învățământ Superior al orașului New York cu această cerere.

Membrii diferitelor organizații bazate pe comunitate au constituit Coaliția Bedford-Stuyvesant privind nevoile și serviciile educaționale, care a servit drept vehicul principal pentru interacțiunea cu Consiliul învățământului superior. După multe discuții și multă implicare din partea locuitorilor comunității și a Coaliției, Consiliul pentru Învățământul Superior, la 17 noiembrie 1967, „a aprobat sponsorizarea Colegiului Comunitar Numărul VII, cu indicația intenției de a admite studenți în toamna lui 1969. "

La 13 februarie 1968, Board of Higher Education a anunțat că colegiul va fi situat în zona Bedford-Stuyvesant din Brooklyn. La 27 ianuarie 1969, Consiliul a aprobat înființarea unui „colegiu experimental de studii profesionale de patru ani care oferă atât carieră, cât și diplome asociate de transfer și diplomă de bacalaureat, care urmează să fie situat în zona Bedford-Stuyvesant din Brooklyn, a declarat că universitatea este instituit în locul unui nou Colegiu Comunitar VII aprobat anterior, dar care nu a fost inițiat, și a mai ordonat modificarea corespunzătoare a Planului general al universității orașului. " Această acțiune a fost susținută de acțiunea regenților din 20 martie 1970.

Procesul Consiliului de învățământ superior din 14 aprilie 1970 reflectă acțiunea Consiliului, care a modificat Master Planul din 1968 pentru a șterge Colegiul Comunitar Numărul Șapte și a enumerat în locul acestuia sub Colegiul Senior, „Colegiul XVII, Mid-Brooklyn, Facilități inițiale, estimat Cost: 10.000.000 USD. " Colegiul a fost înființat oficial la 30 iulie 1970, când guvernatorul Nelson A. Rockefeller a semnat legislația care aprobă „înființarea unui colegiu experimental de patru ani de studii profesionale care oferă atât diplome asociate carierei și transferului, cât și diploma de bacalaureat”.

În cele din urmă, la 28 septembrie 1970, Consiliul pentru Învățământul Superior a aprobat recomandarea Consiliului comunitar al colegiului conform căreia numele colegiului este Colegiul Medgar Evers College , în onoarea liderului martirizat pentru drepturile civile, Medgar Wiley Evers (1925-1963). În semn de recunoaștere, 28 septembrie este observată ca „Ziua fondatorilor” la Medgar Evers College .

La 2 decembrie 1970, Consiliul Comunitar al Medgar Evers College , prezidat de John Enoch, și Consiliul de Învățământ Superior au găzduit o ceremonie de anunțuri la YMCA de pe strada Monroe 139 din Brooklyn. Președintele Enoch a declarat: „ Medgar Evers College , care reflectă imaginea liderului martirizat care și-a dedicat viața cauzei libertății individuale, demnității și împlinirii personale, va adăuga un alt pilon de forță în creștere educațională, economică, culturală și fundamentele sociale ale comunității centrale din Brooklyn și New York City. "

Văduva domnului Evers, doamna Myrlie Evers, și doi dintre cei trei copii ai cuplului au zburat din Claremont, California, pentru ceremonie. Ea a prezentat un pergament care cita „contribuția eficientă a domnului Evers la cauza libertății și demnității umane. În alegerea numelui lui Medgar Evers, sperăm că ideile sale vor inspira studenții și facultățile colegiului în căutarea lor adevărul ca cea mai sigură cale spre libertatea umană și dreptatea socială ".

Comunitatea era atunci și continuă să fie o forță importantă în viața Colegiului. Metoda de planificare a colegiului și selecția primului său președinte a fost fără precedent în istoria Consiliului de învățământ superior. Pentru prima dată, reprezentanții comunității locale au participat activ la procesul decizional. Șapte membri ai Coaliției Bedford-Stuyvesant pentru nevoile și serviciile educaționale au servit în comitetul de căutare prezidențială, iar Consiliul comunitar mandatat a fost organizat în primăvara anului 1970 sub conducerea domnului John Enoch, președinte interimar.

Simțul angajamentului și al serviciului către comunitate, care se răspândește în întregul colegiu, poate fi atribuit direct rolurilor polifacetice pe care Consiliul comunitar și comunitatea în ansamblu le-au jucat în stabilirea, creșterea și dezvoltarea a acestei instituții.

Declarația de misiune

Medgar Evers College fost fondat ca urmare a eforturilor de colaborare ale liderilor comunității, aleșilor, cancelarului și Comitetului de învățământ superior al Universității din New York. Colegiul, numit după liderul drepturilor civile, Medgar Evers, a fost înființat în 1969 cu mandatul de a satisface nevoile educaționale și sociale din centrul Brooklynului. Colegiul este angajat să îndeplinească acest mandat.

În concordanță cu filosofia The City University și Medgar Evers College , credem că educația este dreptul tuturor indivizilor în căutarea auto-actualizării. În consecință, misiunea Colegiului este de a dezvolta și menține programe de licență de înaltă calitate, profesionale, orientate spre carieră, în contextul educației liberale. Colegiul oferă programe atât la bacalaureat, cât și la nivelurile de grad asociat, acordând o atenție deosebită articulației dintre programele de doi ani și cele de patru ani.

Colegiul are un angajament față de studenții care doresc îmbunătățirea de sine, o educație solidă, o oportunitate de a dezvolta un sistem de valori personale și o oportunitate de a obține beneficii maxime din experiența vieții și din mediul lor.

140416_54e5d044495baa14f6da8c7dda7930791c3bd8e2554c704f752f78d79544cd5b_1280.jpg

Telurile noastre

Mergi singur:

În conformitate cu politica Consiliului de administrație al Universității din New York, Colegiul urmărește să deservească comunitatea din Brooklyn Central, care este alcătuită din studenți cu medii educaționale, socioeconomice, politice, culturale și naționale diverse.

Obiectivul doi:

Colegiul urmărește să ofere studenților cunoștințele și abilitățile esențiale de bază și academice necesare pentru un studiu riguros de licență, intrarea în școlile postuniversitare și profesionale și avansarea în carieră și pentru a încorpora resursele experiențiale ale studenților în atingerea abilităților și cunoștințelor și excelenței academice.

Obiectivul trei:

Colegiul urmărește să îmbunătățească înțelegerea studenților despre sine, societățile trecute și prezente și tendințele viitoare, oferind studenților săi o educație liberală care comunică cunoștințele tradiției, învățăturile cărturarilor și frumusețea și profunzimea moștenirii lor culturale.

Obiectivul patru:

Colegiul încearcă să pregătească studenții pentru roluri de conducere într-o lume în schimbare, astfel încât aceștia și Colegiul să poată fi energizatori sau agenți de schimbare în comunitate.

Obiectivul cinci:

Colegiul urmărește să dezvolte programe educaționale non-grad și co-curriculare sociale, economice și culturale care să deservească studenții săi și o populație largă de rezidenți ai comunității.

Obiectivul șase:

Colegiul caută să-și îndeplinească misiunea prin interacțiunea activă cu reprezentanții comunității

Obiectivul șapte:

Colegiul încearcă să creeze un mediu pozitiv care să ofere oportunități pentru creșterea profesională a tuturor angajaților săi și care să permită libertatea de gândire și de anchetă, schimbul liber de idei și urmărirea și avansarea cunoștințelor de către profesori și studenți.

Obiectivul opt:

Colegiul urmărește să dezvolte și să mențină procese și proceduri de coordonare și supraveghere care să asigure respectarea standardelor de calitate și îndeplinirea misiunii, obiectivelor și priorităților sale cât mai eficient și eficient posibil.

Un mesaj de la președinte

Medgar Evers College are energia palpabilă și entuziasmul unei școli în creștere. Campusul nostru central din Brooklyn, la doar câțiva pași de Grădina Botanică din Brooklyn și Muzeul Brooklyn se află în mijlocul renașterii culturale și economice a cartierului. Angajamentul nostru față de studenți, familii și comunitățile pe care le deservim, ajută la stimularea schimbării la care asistați în prezent.

La MEC, ne înclinăm în geniul dvs., indiferent dacă nu v-ați imaginat niciodată la facultate sau aplicați la noul nostru program de onoare. În aceste vremuri de incertitudine economică și socială, curriculum-ul nostru riguros, noile programe de diplomă și facultatea în continuă expansiune, premiată, produc cetățeni globali care sunt pregătiți pentru locuri de muncă de înaltă calitate.

Studenții noștri părăsesc Medgar Evers College cu o nouă înțelegere a lor și un angajament față de justiția socială, care reflectă moștenirea liderului pentru drepturile civile Medgar Wiley Evers. Diverse noastre corpuri de studenți sunt prezentate cu oportunități și lumi noi prin Centrul nostru pentru literatura neagră, Centrul de cercetare din Caraibe, Centrul pentru drept și justiție socială și Centrul DuBois Bunche pentru politici sociale.

Această legătură cu comunitatea începe devreme aici cu programul Pipeline de la școală la carieră pentru elevii din clasele K-12. Aici, știm că potențialul nu are nicio legătură cu codul poștal sau țara de origine. Potențialul se realizează prin rigoare personală și bucurie comună.

-Dr. Rudolph Crew

Locații

Brooklyn

Address
Bedford Avenue,1650
11225 Brooklyn, New York, Statele Unite ale Americii

Bursa de studiu Keystone

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră