Keystone logo
© Carrianna Field
MindMetriks

MindMetriks

MindMetriks

Introducere

MindMetriks - lideri în Neuromarketing în America Latină

Servicii de neuromarketing, consultanță strategică, recrutare Neuro, NeuroShopper, vânzare și închiriere de trackere pentru ochi, GSR, EEG și codare a feței.

  • Servicii de consultanță Neuro în inovare, marketing management, management vânzări și talent uman.
  • Evaluarea științifică a mărcilor, conceptelor, campaniilor, produselor, ambalajelor, marketingului senzorial.
  • Laboratoare de neuromarketing, ergonomie, psihologie. Trackers pentru ochi, EEG, Codarea feței, Răspuns galvanic.
  • Servicii de neuroștiință pentru procesele de selecție și dezvoltare a talentului uman.
  • Evaluăm cumpărătorul științific și performanța produsului dvs. în punctele de vânzare.
  • Masterat și Cursuri de Neuromarketing și Vânzări Neuro Specializate de Industrii.

geralt / Pixabay

internet, cyber, network

Suport științific și etic

MindMetriks este membru al Neuromarketing Science

NMSBA are sediul în Olanda și este cea mai importantă Asociație din lumea Neuromarketing-ului.

MindMetriks în singura companie acreditată de NMSBA în Columbia.

Fondatorul și actualul nostru CEO, Luis Fernando Rico Navas , a scris articole de neuromarketing pentru reviste precum INSighs Magazine , singura revistă NMSBA dedicată Consumer Neuroscience și Cambridge Marketing Review, o revistă specializată în marketing la Universitatea din Cambridge Marea Britanie

Experiență dovedită
MindMetriks în cifre:

122381_Mindmetriks01.jpg

Profesioniști specializați
Echipa noastră:

MindMetriks este una dintre companiile de pionierat în Neuromarketing din Columbia și America Latină și una dintre cele mai importante companii de consultanță și distribuție în Neuro și Tehnologia Bio științifică pentru laboratoarele de neuroștiință ale principalelor universități din Columbia, Mexic, Peru, Guatemala, Costa Rica, Chile și Argentina, printre altele.

MindMetriks are o echipă de consultanți din Columbia, America Latină și Europa, specializată în diverse discipline strategice care susțin și creează propuneri cu o valoare adăugată ridicată din analiza măsurătorilor biometrice făcute utilizatorilor și consumatorilor.

Echipa noastră de consultanți are personal cu mai mult de 20 de ani de experiență care lucrează direct în poziții strategice în companii precum Procter

Am participat la procesele de dezvoltare a planurilor de inovare și a unor noi afaceri în Europa pentru companii precum Osram (lider în sectorul iluminat), Panasonic și Trend prin ateliere unice și concentrate în acest scop.

Echipa noastră integrează discipline precum Știința Neuro, Psihologie, Tehnologie Bio, MBA, Masterat în proiectarea strategică a afacerilor, specialiști în marketing strategic, Teoria constrângerilor (TOC), Proiectarea lanțurilor valorice pentru inovație, printre altele.

În sfârșit, avem experiența de a fi consultanți internaționali și vorbitori pe teme precum Strategie, Inovație, Neuromarketing și Neuro Loyalty, precum și să participăm la academia la programe de specializare și MBA-uri din Columbia.

Viziune globală
Operațiunea noastră în lume

MindMetriks se bazează să ofere servicii de neuromarketing în Columbia pentru toată America Latină și în Regatul Unit pentru toată Europa.

Datorită dinamismului clienților și pieței, avem aliați în fiecare dintre țările în care ne desfășurăm activitatea, obținând astfel cunoștințele locale ale fiecărei țări pe care le combinăm cu cele mai sofisticate tehnici de cercetare științifică Neuro din întreaga lume. Experiență în țări din regiune: Mexic, Guatemala, Costa Rica, Panama, Columbia, Nicaragua, Salvador, Ecuador, Peru, Chile și Argentina

Forța noastră metodologică ne permite să avem studii omologe pentru clienții noștri regionali.

Ce ne mișcă
Credințe și valori în MindMetriks :

La MindMetriks credem și prețuim:

    1. Integrarea și experiența diferitelor discipline: suntem conștienți și prețuim contribuțiile pe care fiecare consultant le aduce prin aria de expertiză: antropologi, psihologi, matematicieni, oameni de știință etc.
    2. Respect pentru clienții și participanții noștri: Etica cu participanții și cu clienții noștri va fi întotdeauna deasupra afacerii noastre.
    3. Procese și metodologii solide: dezvoltăm cele mai bune metodologii neuro-științifice pentru a le integra cu binecunoscutele metodologii tradiționale de cercetare.
    4. Soluții și nu rapoarte: Mai mult decât un raport, veți găsi întotdeauna soluții pentru a îmbunătăți ceea ce evaluați. Însoțim procesele dvs. până la 6 luni de la evaluare.
    5. Cea mai bună tehnologie științifică: suntem mereu în căutarea celei mai bune tehnologii științifice pentru a o pune la dispoziția clienților noștri.
    6. Cooperare: dezvoltăm legături de cooperare cu clienții, partenerii, concurenții și asociațiile noastre pentru a îmbunătăți nivelul de neuroștiință aplicat Neuro Marketing, în Columbia și în lume.

Locații

  • Madrid

    Madrid, Spain, , Madrid

Programe

    Instituția oferă și:

    Întrebări